|
|
|
||
In particular, the students will be acquainted with the specific features of irregular and distance learning and the methodology and work in such a form of study with rules of how to use on-line consultations and possibility to discuss through the Internet. The introduction into the principles of dealing with study texts for irregular students and textbooks and the obligations of students in a self-managed study process form an integral part of the methodology.
Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)
|
|
||
The aim of study methodology with irregular elements of distant curriculum is the introduction of students into the problems and methods of irregular study and familiarization with the requirements of self-managed revision. Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)
|
|
||
DVOŘÁKOVÁ, E. Několik poznámek o distančním vzdělávání. Liberec : Technická univerzita, 1999. ISBN 80-7083-332-7. CHAROUZEK, Z.; PAVLÍK, O. Distanční vzdělávání : Základní charakteristiky a realizační možnosti : Studijní materiál pro řízené sebevzdělávání. Praha : Akademie J. A. Komenského, 1993. ZLÁMALOVÁ, H. Úvod do distančního vzdělávání. 2. vyd. Praha : Centrum pro studium vysokého školství, 2000. ISBN 80-86302-10-5.
Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (17.10.2010)
|
|
||
Active participation at teaching. Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (05.10.2010)
|
|
||
Content of the course:
Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|