Studenti se v rámi předmětů seznámí s diagnostickými a terapeutickými metodami, které jsou používány u dětí školního věku s narušenou komunikační schopností. Pozornost je věnována žákům s foneticko-fonologickými obtížemi,se specificky narušeným vývojem řeči, s palatolalií, s poruchami fluence řeči, s myofunkčními poruchami, s dysartrií. Seznámí se s poskytováním logopedické intervence žákům s narušenou komunikační schopností v rezortu školství i zdravotnictví.
Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2020)
Students will be acquainted with diagnostic and therapeutic methods, that are used in pupils with communication disorders. The attention is paid especially to pupils with phonetic-phonological disorders, specific language impairment, balbuties and tumultus sermonis, myofunctional disorders and dysarthria. Students will be acquainted with the provision of speech therapy intervention for pupils with communication disorders in the educational and health care systems.
Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (06.09.2023)
Podmínky zakončení předmětu -
- 80% účast na seminářích;
- ústní zkouška;
- zpracování diagnostický materiálů pro jednotlivé typy narušení komunikační schopností jedinců ve školním věku
Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2020)
- 80 % attendance at lessons
- oral exam
- elaboration of diagnostic materials
Poslední úprava: Klenková Jiřina, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2020)