Sekundárně narušená komunikační schopnost - OKNS1S111A
|
|
|
||
Předmět studenty uvádí do problematiky symptomatických poruch řeči. Předmět prezentuje nejčastější typy poruch z hlediska etiologie, symptomatologie a klasifikace, roli logopeda v rehabilitaci, v terapeutickém procesu, úkoly diferenciální diagnostiky, komunikační problémy osob po úrazu, při BTI. Studenti se seznámí s principy a postupy diferenciální diagnostiky a intervence.
Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je posílit kompetence studentů v oblasti logopedické diferenciální diagnostiky.
Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (06.01.2020)
|
|
||
HÁJKOVÁ, V. a kol. Řeč jako diagnostický fenomén. Praha: PedfUK, 2016. V tisku. KLENKOVÁ, J. Logopedie. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 978-80-247-1110-2. KLENKOVÁ, J. Kapitoly z logopedie II a III. Brno: Paido, 1998. ISBN 80-85931-62-1. LECHTA, V. Symptomatické poruchy řeči u dětí. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-977-4. ŠKODOVÁ E., JEDLIČKA, I. Klinická logopedie. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-546-6. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (19.06.2018)
|
|
||
Podmínkou zakončení je úspěšné vykonání písemné zkoušky ( min 70 %) s možností 2 oprav. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (09.10.2019)
|
|
||
Kurz má tématické členění:
Přednášky obsahují prezentace kazuistik, případových řešení a intervencí s rozborem a skupinovou diskuzí. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (06.01.2020)
|