|
|
|
||
|
Předmět nabízí orientaci v současném vzdělávání dospělých, uvádí východiska pro porozumění lektorům i účastníkům vzdělávání, zabývá se analýzou praktických zkušeností s různými lektorskými formami a metodami ve vzdělávání dospělých.
Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (20.09.2024)
|
|
||
|
Studující prokáží dovednost aplikovat teoretické poznatky získané v průběhu studia při zpracování projektu výuky pro vybranou oblast vzdělávání dospělých. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (20.09.2024)
|
|
||
|
Aktivní účast ve výuce (75%), zpracování vzdělávacího projektu pro vybranou oblast vzdělávání dospělých. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (20.09.2024)
|
|
||
|
BENEŠ, M. (2014). Andragogika. Praha: Grada. LANGER, T. (2016). Moderní lektor. Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých. Praha: Grada. KAZÍK, P. (2017). Rukověť dobrého interního lektora. Praha: Grada. PLAMÍNEK, J. (2014). Vzdělávání dospělých. Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Praha: Grada. VETEŠKA, J., TURECKIOVÁ, M. (2008). Kompetence ve vzdělávání. Praha: Grada. VETEŠKA, J. (2012). Perspektivy učení a vzdělávání v evropském kontextu. Praha: UJAK Praha. ZORMANOVÁ, L. (2017). Didaktika dospělých. Praha: Grada. Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr. Mgr., Ph.D. (19.01.2020)
|
|
||
|
1. Aktuální otázky celoživotního vzdělávání. 2. Vzdělávání dospělých v minulosti a v současnosti. 3. Teorie vzdělávání dospělých, základní proudy. 4. Psychologické aspekty vzdělávání dospělých. 6. Metody a formy vzdělávání dospělých. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (20.09.2024)
|
|
||
|
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8920 Heslo pro hosty: akredkpg19 Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr. Mgr., Ph.D. (19.01.2020)
|
|
||
|
Studující:
Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (20.09.2024)
|
