|
|
|
||
Kurz seznamuje se základními požadavky na tento typ závěrečné práce a s její strukturou, dále s formálním a obsahovým vymezením a členěním. Jsou informováni o správném uvádění odkazů na literaturu v textu práce a o bibliografickém zápisu v seznamu literatury. Studenti dále pracují se svými zvolenými tématy tak, že ve skupinové práci o nich referují, seznamují s řešeným problémem, vysvětlují cíl, kladou si výzkumné otázky pro praktickou část, diskutují o vhodném výzkumném vzorku ve vztahu k tématu, orientují se v adekvátních metodách praktické části práce a informují o vhodné literatuře ve vztahu ke zvolenému tématu.Požadavkem k zápočtu je seznámení s vlastní BP ve studentské skupině (s řešeným problémem, cílem, metodami,respondenty a studovanou literaturou k tématu.
Poslední úprava: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (30.04.2014)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s koncepcí závěrečné práce - v tomto případě bakaláířské práce. Doporučit aktuální Opatření děkana zaměřené k závěrečným pracím. Ve skupině studentů pak otevřít informovanost o tématech a stádiu rozpracování BP a vést studenty k diskusi nad danými problémy a možnostmi jejich výzkumného zpracování, což vede k zamyšlení u prezentujícího studenta i k aktivním návrhům řešení u ostatních studentů ve skupině. Poslední úprava: Koťátková Soňa, doc. PaedDr., Ph.D. (14.10.2018)
|
|
||
Požadavkem k zápočtu je seznámení se stavem rozpracování vlastní BP ve studentské skupině (s řešeným problémem, cílem, metodami,respondenty a studovanou literaturou k tématu). Poslední úprava: Koťátková Soňa, doc. PaedDr., Ph.D. (14.10.2018)
|
|
||
ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. ISBN 80-7178-173-7. GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. Příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Brno. Paido, 1996. ISBN 80-85913-15-X. CHRÁSTKA, M. Hypotézy a jejich ověřování v klasických pedagogických výzkumech. Olomouc: Votobia, 2005. ISBN 80-7220-253-7. JANOUŠEK, J. a kol. Metody sociální psychologie. Praha: SPN, 1986. PRŮCHA, J. Pedagogický výzkum, uvedení do teorie a praxe. Praha: Karolinum, 1995. ISBN 80-7184-132-3. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-7367-313-0. Opatření děkana PedF UK v Praze č. 37/2017. Webové stránky Katedry primární pedagogiky Poslední úprava: Koťátková Soňa, doc. PaedDr., Ph.D. (15.11.2018)
|
|
||
Kurz seznamuje se základními požadavky na tento typ závěrečné práce a s její strukturou, dále s formálním a obsahovým vymezením a členěním. Studenti jsou informováni o správném uvádění odkazů na literaturu v textu práce a o bibliografickém zápisu v seznamu literatury. Studenti dále pracují se svými zvolenými tématy tak, že ve skupinové práci o nich referují, seznamují s řešeným problémem, vysvětlují cíl, kladou si výzkumné otázky pro praktickou část, diskutují o vhodném výzkumném vzorku ve vztahu k tématu, orientují se v adekvátních metodách praktické části práce a informují o vhodné literatuře ve vztahu ke zvolenému tématu. Poslední úprava: Koťátková Soňa, doc. PaedDr., Ph.D. (15.11.2018)
|