|
|
|
||
Studenti samostatně vedou programy aktivit v přírodě pro děti, mládež i dospělé. Důraz předmětu je kladen na přípravu vyučovaných lekcí a praktickou aplikaci různých didaktických stylů. Neméně důležitou roli hraje zpětná vazba od garanta pedagogické praxe.
Poslední úprava: Turčová Ivana, PhDr., Ph.D. (20.01.2022)
|
|
||
Samostatné vedení programu aktivit v přírodě. Poslední úprava: Turčová Ivana, PhDr., Ph.D. (20.01.2022)
|
|
||
Samostatné vedení programu aktivit v přírodě. Odevzdání podrobné přípravy akce.
Je možné zvolit jednu z variant: 1. Minimálně pětidenní akce (škola v přírodě, adaptační kurz, letní dětský tábor, apod.) 2. 2 víkendové akce 3. Pravidelná výuka některého sportu nebo aktivity v přírodě (např. výuka lezení, práce instruktora v lanovém parku, vedení dětí v mládežnických volnočasových organizacích typu Skaut, Pionýr, ATOM, apod.) Svoji volbu konzultujte s vyučujícími tohoto předmětu – Turčová, Bačáková. Poslední úprava: Turčová Ivana, PhDr., Ph.D. (20.01.2022)
|
|
||
BALÁŠ, J., STREJCOVÁ, B., VOMÁČKO, L. Lezeme a šplháme: 68 her a cvičení na stěně a na nářadí. Praha : Grada, 2008. NEUMAN, J. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. 7. vyd. Praha : Portál, 2014. NEUMAN. J., VOMÁČKO. S., VOMÁČKOVÁ. S. Překážkové dráhy, lezecké stěny a výchova prožitkem. Praha : Portál, 1999. TILINGER, P. a kol. Průvodce pedagogickými praxemi v tělesné výchově a sportu: učební texty Univerzity Karlovy v Praze. Praha : Karolinum, 2006.
Poslední úprava: Turčová Ivana, PhDr., Ph.D. (20.01.2022)
|
|
||
Podrobné zpracování příprav jednotlivých lekcí absolvovaného programu výchovy v přírodě. Poslední úprava: Turčová Ivana, PhDr., Ph.D. (20.01.2022)
|