PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2024/2025
   Přihlásit přes CAS
Semináře k didaktice plavání - PPLS145
Anglický název: Seminary to the teaching of Swimming
Zajišťuje: Katedra plaveckých, vodních a technických sportů (51-300800)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2024
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:1/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: nutno dodat lékařské potvrzení
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Petra Doubková
Vyučující: Mgr. Petra Doubková
Neslučitelnost : PPLS145K
Záměnnost : PPLS086, PPLS145K
Je záměnnost pro: PPLS145K
Anotace -
Předmět je zaměřen na zvládnutí teoretických a praktických znalostí a dovedností z didaktiky plavání, které se týkají plavecké výuky dětí mladšího školního věku. Předmět poskytuje studentům jedinečnou příležitost aplikovat teoretické znalosti do praxe, kdy student v organizační struktuře výuky ve skupině nebo "face to face" zažívá přímou interakci s dítětem, které nic neumí, čímž dochází k procesu uvědomování si důležitosti didaktických kompetencí, což v tomto případě znamená, že student zjišťuje co je v přímé výuce důležitější hned a co později. Jedná se především o způsob komunikace, navození kontaktu a bezpečí, a teprve potom dochází k postupnému zapojení dítěte do výuky.
Poslední úprava: Jurák Daniel, Mgr., Ph.D. (09.08.2023)
Cíl předmětu -

Cílem předmětu je, aby studenti prošli procesem uvědomění si důležitosti jednotlivých didaktických kompetencí v přímé plavecké výuce dětí mladšího školního věku. 

Po absovlování předmětu bude student schopen pracovat individuálně nebo skupinově s dětmi od věku 7 let. Student získá dovednosti, jak si připravit organizaci výuky dětí, pochopí význam základních plaveckých dovedností a jejich důležitost pro výuku plaveckých způsobů. Student se prakticky seznámí s různými didaktickými styly, které jsou nejvhodnější v procesu výuky dětí mladšího školního věku. 

Poslední úprava: Jurák Daniel, Mgr., Ph.D. (21.09.2023)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK