|
|
|
||
Po konzultaci zkoušejícího s doktorandem se vyberou 3 práce ze seznamu, případně i mimo něj, podle tématu plánované
disertace a druhu kvalitativní metodologie, jež by se k ní hodila.
Student pak vypracuje písemnou práci, kondenzaci, kterou zašle zkoušejícímu a probere s ním v rozpravě.
Cílem předmětu je: podpořit studenta v hledání odpovídající metodologie pro jeho disertaci. Poslední úprava: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (08.10.2020)
|
|
||
Písemná kondenzace 3 pramenů (7-15 s.) + rozprava nad ní. Poslední úprava: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (08.10.2020)
|
|
||
Základní seznam, z něhož se vybírají 3 monografie DEVEREUX, George. From anxiety to method in the behavioral sciences. The Hague: Mouton, 1967. GEERTZ, Clifford. Interpretace kultur: Vybrané eseje. Praha: SLON, 2000. HAMMERSLEY, Martin a ATKINSON, Paul. Ethnography: Principles in practice. London: Tavistock, 1983. KUČERA, Miloš. Školní etnografie: přehled problematiky. Studia Paedagogica, 1992, č. 8. MALINOWSKI, Bronislaw. Argonauts of the Western Pacific: An account of native entreprise and adventure in the archipelagoes of Melanesian New Guinea. London: Routledge, 1922. MILLS, Wright C. Sociologická imaginace. Praha: Mladá fronta 1968. SPINDLER, George D. (Ed.). Education and the cultural process: Toward an anthropology of education. New York: Holt, Rinehart and Winston, 1974. SPRADLEY, J. P. The ethnographic interview. New York: Holt, Rinehart and Winston, 1979. STRAUSS, Anselm a CORBINOVÁ, Juliet. Základy kvalitativního výzkumu. Boskovice: Albert, 1999. VAN MAANEN, J. Tales of the field: On writing of ethnography. Chicago: University of Chicago Press, 1988. Poslední úprava: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (08.10.2020)
|
|
||
Student bude schopen posoudit, jak se dá téma jeho disertace zpracovat kvalitatiní metodou. Poslední úprava: Kučera Miloš, doc. PhDr., CSc. (03.10.2024)
|