Studenti budou v rámci předmětu podporvat formou doučování jednou týdně žáka ohroženého školním neúspěchem (žák s odlišným mateřským jazykem, specifickou poruchou učení apod.) z vybrané základní školy.
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (14.08.2018)
Students will support pupils at risk of school failure (a pupil with a different mother tongue, a specific learning disability, etc.) from a selected primary school in the form of tutoring on a weekly basis.
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (13.05.2019)
Podmínky zakončení předmětu -
Pravidelná účast na doučování žáka (70 %), zpracování záznamů z doučování.
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (14.08.2018)
Regular participation in tutoring (70%), elaboration of records from tutoring.
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
Literatura -
BEDŘICHOVÁ, Zuzana, Aneta HORKÁ, Vendula KARASOVÁ, Jana LEJDAROVÁ, Pavla POLECHOVÁ, Petra SEDLÁČKOVÁ, Monika SCHWEIDLEROVÁ a Jiří STARÝ. Dobrovolníkův průvodce doučováním v rodinách. Praha: Programy sociální integrace, Člověk v tísni, 2014. ISBN 978-80-87456-54-5.
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (13.05.2019)
IBM. Volunteering With Students With Disabilities available at: https://www.ibm.com/volunteers/downloads/trainingmodules/ODC_Vol_Students_Disabilities.pdf
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
Sylabus
Předmět je realizován formou doučování žáků a nemá sylabus
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (13.05.2019)