|
|
|
||
Rozvoj nástojových dovedností s přihládnutím na potřeby vzdělávací praxe. Zaměření na charakteristickou stylizaci akordického doprovodu (typické rytmické figury). Důraz na sluchovou představivost. Poslední úprava: Selčanová Zuzana, Mgr., Ph.D. (13.11.2019)
|
|
||
1) aktivní účast ve výuce (max. 3 absence); Poslední úprava: Bělohlávková Petra, PhDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
JIRMAL, J. Škola hry na kytaru pro začátečníky. 3. vyd. Praha : Editio Bärenreiter Praha, 2000, 115 s. ISMN M-2601-0063-3. KÖHLER, J. Umění kytarové hry. Praha : Panton,1984. 303 s. KOTÍK, J. První lekce na kytaru. Praha : Editio Supraphon, 1984. 70 s. KOTÍK, J. Druhá lekce na kytaru. Praha : Editio Supraphon, 1984. 111 s. PECHÁČEK, S. Kytarové doprovody lidových písní. Praha : H&H, 1992. 221 str. ISBN 80-85467-23-2. URBAN, Š. Přípravná škola hry na kytaru. Praha : Supraphon, 1983. 84 s. URBAN, Š. Na kytaru bez not. Praha : Panton, 1969. 32 s. URBAN, Š. O kytaře. Dějiny, vývoj a význam nástroje. Praha : L. Nerad, 1945. 35 s. Poslední úprava: Bělohlávková Petra, PhDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
JIRMAL, J. Škola hry na kytaru pro začátečníky. 3. vyd. Praha : Editio Bärenreiter Praha, 2000, 115 s. ISMN M-2601-0063-3. KÖHLER, J. Umění kytarové hry. Praha : Panton,1984. 303 s. KOTÍK, J. První lekce na kytaru. Praha : Editio Supraphon, 1984. 70 s. KOTÍK, J. Druhá lekce na kytaru. Praha : Editio Supraphon, 1984. 111 s. PECHÁČEK, S. Kytarové doprovody lidových písní. Praha : H&H, 1992. 221 str. ISBN 80-85467-23-2. URBAN, Š. Přípravná škola hry na kytaru. Praha : Supraphon, 1983. 84 s. URBAN, Š. Na kytaru bez not. Praha : Panton, 1969. 32 s. URBAN, Š. O kytaře. Dějiny, vývoj a význam nástroje. Praha : L. Nerad, 1945. 35 s. Poslední úprava: Selčanová Zuzana, Mgr., Ph.D. (13.11.2019)
|
|
||
Student vysvětlí principy utváření melodií lidových a populárních písní a uvede příklady principů na 3 lidových písních českých, 3 moravských, 3 slovenských. Student charakterizuje melodické znaky písní stylu country a středního proudu a doloží tyto charakteristiky na 3 písních county a 3 písních ostatních. Student hraje kadenci s hlavními trojzvuky v tóninách, které odpovídají tóninám doprovázených písní. Student hraje kadenci s hlavními a vedlejšími trojzvuky umožňujícími doprovody písní ve výuce. Student stylizuje kadenci podle charakteru písní: českých lidových, moravských lidových, slovenských lidových, populárních a country. Student vysvětluje složení souzvuků a tyto souzvuky hraje samostatně podle akordických značek. Student zpívá a doprovází písně podle kytarových značek: 10 českých lidových písní, 10 moravských lidových písní, 3 slovenské lidové písně, 10 písní country a 10 ostatních populárních písní Poslední úprava: Bělohlávková Petra, PhDr., Ph.D. (20.09.2024)
|