|
|
|
||
Kurz se zaměřuje na využívání postupů z oboru výchovné dramatiky ve výuce cizích jazyků. Na základě vlastního prožitku a studia teorie si studenti vytvoří přehled o základních možnostech využití dramatické hry v hodinách angličtiny na základní a střední škole.
Témata:
1. Divadlo a dramatická výchova ve výuce cizích jazyků: historie i současný vývoj
2. Divadelní improvizace jako prostředek k rozvíjení řečové dovednosti mluvení
3. Možnosti práce s psaným dialogem ve výuce anglického jazyka
4. Tvorba a inscenace jevištního tvaru
5. Základní režijní a herecké dovednosti
6. Učitel v roli
Poslední úprava: Svoboda Petr, Mgr. (02.12.2021)
|
|
||
BILBROUGH, Nick. Dialogue activities: exploring spoken interaction in the language class. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. Cambridge handbooks for language teachers. ISBN 9780521689519. KAO, Shin-Mei, O'NEILL, Cecily. Words into worlds: learning a second language through process drama. Stamford, Conn.: Ablex, c1998. ISBN 1567503691. LADOUSSE, Gillian Porter. Role play. Oxford: Oxford University Press, 1989. Resource books for teachers. ISBN 019437095X. MALEY, Alan, DUFF, Alan. Drama techniques in language learning: a resource book of communication activities for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1991. Cambridge handbooks for language teachers. ISBN 0521288681. NEELANDS, Jonothan, GOODE, Tony. Structuring drama work. 3rd edition. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. ISBN 9781107530164. Poslední úprava: Svoboda Petr, Mgr. (02.12.2021)
|