|
|
|
||
Představení kvalifikační práce jako řešení vžzkumného úkolu.
Poslední úprava: Nedělka Michal, prof. PaedDr., Dr. (04.02.2019)
|
|
||
Presentation of the qualification work as a solution to the research task. Poslední úprava: Nedělka Michal, prof. PaedDr., Dr. (04.02.2019)
|
|
||
FUKAČ, J., TESAŘ, S., VEREŠ, J., Hudební pedagogika: koncepce a aplikace hudebně výchovných ideí v minulosti a přítomnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2000. ISBN 80-21024585. FUKAČ, J., VEREŠ, J. Hudobná pedagogika. Nitra: Pedagogická fakulta v Nitre, 1988. HOLAS, M. Hudební pedagogika. Praha: Nakladatelství AMU, 2004. ISBN 80-7331-018-X. McPHERSON, G. E., WELCH, G. F. (Eds.) The Oxford Handbook of Music Education. Vol. 1. New York: Oxford University Press, 2012. ISBN 978-0-19-973081-0. McPHERSON, G. E., WELCH, G. F. (Eds.) The Oxford Handbook of Music Education. Vol. 2. New York: Oxford University Press, 2012. ISBN 978-0-19-992801-9. POLEDŇÁK, I. Hudební pedagogika. In Lébl, V., Poledňák, I. (eds.) Hudební věda II. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1988. VÁŇOVÁ, H., SKOPAL, J. Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice. Praha: Nakladatelství Karolinum, 2002. ISBN 80-246-0435-3. COLWELL, R., RICHARDSON, C. (Eds.) The New Handbook of Research on Music Teaching and Learning. New York: Oxford University Press, 2002. ISBN 0-19- 513884-8. GAUNT, H., WESTERLUND, H. (Eds.) Collaborative Learning in Higher Music Education. Surrey, Burlington: Ashgate Publishing Limited, 2013. ISBN 9781409446828. HOULAHAN, M., TACKA, P. Kodály Today. New York: Oxford University Press, 2008. ISBN 978-0-19-531409-0. JORGENSEN, E. R. Transforming Music Education. Bloomington and Indianapolis: Indiana University Press, 2003. ISBN 0-253-21560-9. KRUŠINSKÁ, M. Výchova k hudbe v škole Márie Montessoriovej. Ružomberok: Katolická Univerzita v Ružomberku, 2009. ISBN 978-80-8084-427-1. LUSKA, J. K vývoji vztahů české hudební pedagogiky k nonartificiální hudbě. In Hudební věda a výchova 5. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1990, s. 95-105. AUPO, fac. paed. Musica III. ISBN 80-7067-043-6. LUSKA, J., HLAVAČKA, M. K proměnám komparativní hudební pedagogiky. In Hudební věda a výchova 10. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2006, s. 73-81. ISBN 80-244-1508-9. MACDONALD, R. A. R., HARGREAVES, D. J., MIEL, D. (Eds.) Musical Identities. Oxford: Oxford University Press, 2002. ISBN 0-19-850 932- 4. MARK, L. M. (Ed.) Music Education:Source Readings from Ancient Greece to Today.4th. ed.New York and London: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-50689-2. PHILLIPS, K. H. Exploring Research in Music Education and Music Therapy. New York: Oxford University Press, 2008. ISBN 978-0-19-532122-7. PODPERA, R., ZELEIOVÁ, J. G. (eds.) Hudba, kultúra a spločnosť. Trnava: Trnavská univerzita v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8082-307-8. POLEDŇÁK, I. Hudebně pedagogické invence. Praha: Univerzita Karlova, 2005. ISBN 80-7290-229-6. POLEDŇÁK, I., POŠ, V. Konfrontace. Praha: Supraphon, 1968. ŠEVČÍKOVÁ, V. (ed.) Hudební teorie a pedagogika na Ostravské univerzitě 1995—2011. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. ISBN 978-80-7368-983-4. ŠEVČÍKOVÁ, V. Slyšet, cítit a dotýkat se… . Ostrava: Ostravská univerzita, Tilia, 2008. ISBN 978-80-7368-569-0. WOODFORD, P, G. Democracy and Music Education. Liberalism, Ethics, and the Politics of Practice. Bloomington and Indianapolis: Indiana University Press, 2005. ISBN 0-253-21739-3. Poslední úprava: Nedělka Michal, prof. PaedDr., Dr. (04.02.2019)
|
|
||
Koncepce kvalifikační práce - prezentace fází práce podle sylabu. Poslední úprava: Nedělka Michal, prof. PaedDr., Dr. (04.02.2019)
|
|
||
Metody a techniky výzkumu Téma Cíle práce Stanovení hypotéz Rešerše a anotace Charakteristika použité literatury Metodologie výzkumné práce Teoretická a aplikační úroveň Závěry Poslední úprava: Nedělka Michal, prof. PaedDr., Dr. (04.02.2019)
|