|
|
|
||
Studium kvantitativně relativně rozsáhlého technického repertoáru (etudy, vybraná cvičení z klavírních škol) pro nižší ročníky základních uměleckých škol. Vytvoření širokého repertoáru cvičení a etud pro nižší úroveň technické vyspělosti, příprava na budoucí pedagogickou profesní činnost. Rozvíjení schopnosti samostatně rozhodovat při řešení technických a metodických postupů. Obsah. Během konzultace je student schválen plán, který určuje rozsah cvičení z vybraných klavírních škol a etud pro 1. - 5. ročník ZUŠ (např. BGS, Janžurová, Emmonts I - III, Czerny op. 261, Alba etud a další). Implementace je přípravou a ve vyšších ročnících je podnětem k diskusi na metodických seminářích, pedagogických postupech, literatuře instruktážních nástrojů. Je přiřazen repertoáru, který student vystupuje na interpretačním semináři. Seznam literatury je uveden na zkouškách z předmětu Hra na nástroje a repertoár.
Poslední úprava: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
This course aims at equipping studens with the appropiate literature for teaching piano/violin at the elementary, intermediate, and advanced levels. Poslední úprava: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (10.09.2024)
|
|
||
Klavírní školy historické i současné Etudy pro 1. - 5. ročník ZUŠ. Notový materiál. VLASÁKOVÁ, A. Klavírní pedagogika. Praha : AMU, 2003. ISBN 80-7331-005-8. BÖHMOVÁ, Z. Kapitoly z dějin klavírních škol. Praha : Supraphon, 1973. JUDOVINA-GALPERINA, T. B. U klavíru bez slz. Brno : Lynx, 2000. ISBN 80-902932-0-4. ŠMIDT-ŠKLOVSKAJA.: O výchově pianistických návyků. Karlovy Vary : Ego-Press, 1996. Poslední úprava: Agopian Vartan, Mgr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
1. Knowledge of different methods of instruction for piano/violin 2. Familiarity with the Fritz Emonts The European Methods 1, 2, 3 3. Knowledge of the Suzuki method of instruction 4. Familiarity wth the Janžurová Nová klavírní śkola Poslední úprava: Agopian Vartan, Mgr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
1. survey of instuctive literature for piano/violin for the elememtary, intermediate, and advanced level 2. survey of piano/violin books for study 3. survey of different pedagogical methods (American versus European) for piano/violin instruction Poslední úprava: Agopian Vartan, Mgr., Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Student: is oriented in the field of instructive literature can play and analyse the selected compositions in terms of methodological, didactic and interpretation aspects is able to choose adequate repertoire with regard to the individual technical and musical maturity of the student. Poslední úprava: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (10.09.2024)
|