Profesní etika - OCDP21VY17
|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit posluchače se základními filozofickými pohledy na výchovu a kultivaci vztahu člověka ke světu i k sobě samému. Akcentován je etický rozměr profesionální pedagogické práce. Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (11.05.2023)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit posluchače se základními filozofickými pohledy na výchovu a kultivaci vztahu člověka ke světu i k sobě samému. Akcentován je etický rozměr profesionální pedagogické práce. Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (11.05.2023)
|
|
||
BENDL, S. a kol. Vychovatelství: Učebnice teoretických základů oboru. Praha : Grada, 2015. ISBN 978-80-247-4248-9. PROKEŠOVÁ, M. Filosofie výchovy. Ostrava: PedF OU, 2004. ISBN 80-7042-693-4. SEMRÁDOVÁ, I. Etika. Hradec Králové: Gaudeamus, 2005. ISBN 80-7041-403-0. Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (11.05.2023)
|
|
||
1. Rozdíl mezi vědeckým přístupem a přístupem filozofickým ke vztahu člověka a světa, k výchově a kultivaci. Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (11.05.2023)
|