PředmětyPředměty(verze: 964)
Předmět, akademický rok 2024/2025
   Přihlásit přes CAS
Mezigenerační dialog v éře nových médií - JKB149
Anglický název: Intergenerational dialogue in the new media era
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2024
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / 30 (12)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Vyučující: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Anotace
Kurz Mezigenerační dialog v éře nových médií poskytuje unikátní platformu pro setkávání studentů Univerzity třetího věku se studenty standardního studia na Fakultě sociálních věd a jejich společnou diskusi o neustále se proměňujícím světě médií. Cílem předmětu je podpořit mezigenerační výměnu zkušeností a vzájemné učení a porozumění mezi studenty různého věku. Účastníci kurzu budou moci sdílet své osobní zkušenosti, reflektovat společenské dopady médií a diskutovat o rozdílech ve vnímání médií mezi generacemi. Tematicky kurz pokrývá široké spektrum oblastí, jako je reprezentace jednotlivých generací v médiích, ageismus, vliv médií na formování veřejného mínění nebo hudba jako prostředek kulturního vyjádření a utváření identity. Diskutovat budeme také o tom, jaký dopad mají média na naše sociální interakce, přátelství a rodinné vztahy, jak mohou přispívat ke společenským změnám nebo jak reklama ovlivňuje naše spotřebitelské chování.
Poslední úprava: Rosenfeldová Jana, Mgr. Ing., Ph.D. (17.09.2024)
Metody výuky

Termíny seminářů:

4.10.

11.10.

18.10.

1.11.

15.11.

29.11.

13.12.

10.1.

Poslední úprava: Rosenfeldová Jana, Mgr. Ing., Ph.D. (29.09.2024)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK