|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
![]() |
Sylabus_GIDS_LS_24-25_final.pdf | Sylabus kurzu | Mgr. Petra Poncarová |
|
||
Cvičení je zaměřeno na rozvoj akademických dovedností v oblasti psaní odborného textu – formulace výzkumné otázky, návrh struktury textu, psaní a stylistika vysokoškolských, a především závěrečných písemných prací. Cvičení je organizováno jako kolektivní workshop zapsaných studujících. Princip cvičení je založený na stanovení základního cíle na semestr a dílčích cílů na každou hodinu. Cvičení zároveň slouží k diskusi nad problémy či otázkami, využívá tedy vědomostí celé skupiny. Smyslem cvičení je pravidelná práce a využití spolupráce s ostatními, celkově tedy zvýšení kvality průběhu i výsledku prací.
Zápočet je udělován za 70% účast na kurzu a aktivní participaci. Dále studující odevzdávají 3 eseje (s délkou 1 až 2 NS), a to na začátku kurzu, uprostřed a na jeho konci, ve kterých představují své cíle na celý semestr a jak probíhá jejich plnění. Výuka pro LS 24/25 bude pouze online! Link pro připojení bude zaslán zapsaným studujícím. Poslední úprava: Poncarová Petra, Mgr. (05.02.2025)
|
|
||
Zápočet je udělován za 70% účast na kurzu a aktivní participaci. Dále studující odevzdávají 3 eseje (s délkou 1 až 2 NS), a to na začátku kurzu, uprostřed a na jeho konci, ve kterých představují své cíle na celý semestr a jak probíhá jejich plnění. Podmínkou atestace je (A) splnění docházky a průběžných úkolů ve výši alespoň 70 % realizované výuky a (B) tři odevzdané eseje. Poslední úprava: Poncarová Petra, Mgr. (05.02.2025)
|
|
||
Guide to undergraduate dissertations in the social sciences. (n.d.). Sheffield Hallam University. Online: http://www.socscidiss.bham.ac.uk/ Kratochvíl, J., Sejk, P., Eliášová, V., & Stehlík, M. (2011). Metodika tvorby bibliografických citací (2. ed.). Knihovna univerzitního kampusu MU a Ústřední knihovna PřF MU ve spolupráci se Servisním střediskem MU. Online: http://is.muni.cz/do/rect/el/estud/prif/ps11/metodika/web/ebook_citace_2011.html#titulni Purdue Online Wrting Lab (OWL). (n.d.). Purude University. Online: https://owl.english.purdue.edu/owl/ Thomas, G. (2013). How to Do Your Research Project: A Guide for Students in Education and Applied Social Sciences (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications Ltd. Walliman, N. (2013). Your Undergraduate Dissertation: The Essential Guide for Success (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications Ltd. Poslední úprava: Poncarová Petra, Mgr. (05.02.2025)
|
|
||
Harmonogram kursu (včetně částí atestace) (A) 18. 2. Úvodní setkání online (B) Do 23. 2. do 14:00 odevzdání první eseje. (A) 25. 2. Setkání online (A) 4. 3. Setkání online (A) 11. 3. Setkání online (A) 18. 3. Setkání online (možná proběhne, možná ne, bude upřesněno) (A) 25. 3. Setkání online (B) Do 2. 3. 14:00 odevzdání druhé eseje. (A) 1. 4. Setkání online (A) 8. 4. Setkání online (A) 15. 4. Setkání online (A) 22. 4. Setkání online (A) 29. 4. Setkání online (A) 6. 5. Závěrečné setkání online 13. 5. výuka odpadá (Rektorský den) (B) Do 29. 6. do 14:00 odevzdání poslední eseje Poslední úprava: Poncarová Petra, Mgr. (05.02.2025)
|