doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D.
| | |  |
|  Kód |  Název |  Semestr | Rozsah, examinace | Katedra | Fakulta | Virtuál. mob. | Poč. míst | 4EU+ |
 |
OKNC2C118B |
Aktuální problémy lingvistiky a literární teorie v přípravě učitelů I (didaktické zaměření) |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OEBCC1703Z |
Conversation in Czech |
oba |
0/1, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OEBCC2109Z |
Czech for beginners |
oba |
0/2, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OEBCC2110Z |
Czech for intermediate |
oba |
0/2, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKB01C114A |
Český jazyk v předškolním vzdělávání |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKB01C1H4B |
Čeština pro děti jiných národností |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPB01C1H4B |
Čeština pro děti jiných národností |
letní |
letní s.:1/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OCRN20UC16 |
Didaktická řešení kritických bodů gramatiky češtiny pro mladší školáky |
letní |
letní s.:0/0, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPMN0C166A |
Didaktika českého jazyka s praxí II |
letní |
letní s.:0/3, KZ [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKB03N206A |
Didaktika rozvoje jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti |
letní |
letní s.:0/0, Zk [HT] |
41-KPPP |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPB03N206A |
Didaktika rozvoje jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti |
letní |
letní s.:0/2, Zk [HT] |
41-KPPP |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPDC1C002A |
Disciplína odborného lingvistického základu |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
ON2303125 |
Interpretace nejnovějších textů pragmatické lingvistiky |
letní |
letní s.:0/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OEBCC1702Z |
Introduction to Pragmatics |
oba |
0/1, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OEBCC1701Z |
Introduction to Psycholinguistics |
oba |
0/2, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OCRN20UC36 |
Komplexní pojetí vzdělávání žáka v českém jazyce na 1. st. ZŠ |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPBC4C032A |
Ontogenetický vývoj řeči a základy didaktiky jazyka |
zimní |
zimní s.:0/1, Z+Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPDC1C003A |
Pedagogika a pedagogická psychologie |
letní |
letní s.:0/0, Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OEBCC2105Z |
Pragmatics in Czech |
oba |
1/1, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ano |
15 |
ano |
 |
OENCC2106Z |
Pragmatics in Czech |
oba |
1/1, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ano |
neomezen |
ano |
 |
O01303249 |
Pragmatika pro učitele 1. st. ZŠ II |
letní |
letní s.:0/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OK0603249 |
Pragmatika pro učitele 1. stupeň ZŠ II |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPBC4C011A |
Proseminář českého jazyka, úvod do studia a základy jazykovědy |
zimní |
zimní s.:0/4, Z+Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKNC4C034A |
Příprava a odevzdání diplomové práce (český jazyk) |
oba |
5/0, Z [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OENCC2108Z |
Psycholinguistics |
oba |
1/1, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ano |
20 |
ano |
 |
OEBCC2107Z |
Psycholinguistics |
oba |
1/1, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ano |
20 |
ano |
 |
OPNC4C042B |
Psycholingvistika |
letní |
letní s.:0/2, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKNC4C042B |
Psycholingvistika |
letní |
letní s.:10/0, Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPNC2C120B |
Psycholingvistika |
letní |
letní s.:0/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OB2303408 |
Psycholingvistika |
letní |
letní s.:0/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKNC2C120B |
Psycholingvistika |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPB03N107A |
Rozvoj jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti |
zimní |
zimní s.:2/2, Z [HT] |
41-KPPP |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKB03N107A |
Rozvoj jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HT] |
41-KPPP |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OCRN20UC02 |
Rozvoj jazykové kompetence žáka mladšího školního věku |
zimní |
zimní s.:0/0, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OX03SCHUZE |
Schůze katedry KCJ |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKN03C204A |
Současné pojetí rozvoje jazykové gramotnosti |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OK0503118 |
Současné pojetí rozvoje jazykové gramotnosti |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPN03C204A |
Současné pojetí rozvoje jazykové gramotnosti |
letní |
letní s.:1/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKN01C109A |
Současné pojetí rozvoje jazykové gramotnosti |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPN01C109A |
Současné pojetí rozvoje jazykové gramotnosti |
zimní |
zimní s.:1/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKNC3C041B |
Specifické poruchy učení v psycholingvistickém pohledu jako edukační výzva |
letní |
letní s.:12/0, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPDC1C021B |
Teorie lingvistických afázií a vývojová dysfázie u dítěte a žáka |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OEBCC1704Z |
The Fundaments of Czech Grammar |
oba |
0/1, KZ [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKNC3C012A |
Vybrané problémy kontrastivní lingvistiky a psycholingvistiky |
zimní |
zimní s.:10/0, Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPDC1C018B |
Vývoj morfologické kompetence z psycholingvistické perspektivy |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPDC1C019B |
Vývoj syntaktické kompetence z psycholingvistické perspektivy |
zimní |
zimní s.:0/0, Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKN03C406C |
Základy pragmatiky v předškolním vzdělávání |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPN03C406C |
Základy pragmatiky v předškolním vzdělávání |
letní |
letní s.:0/1, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OPN03C405C |
Základy psycholingvistiky v předškolním vzdělávání |
letní |
letní s.:1/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
 |
OKN03C405C |
Základy psycholingvistiky v předškolním vzdělávání |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
|