|
|
|
||
|
Kurz se soustředí na možnosti aplikace audiovizuálních technik do výuky výtvarné výchovy či příbuzných předmětů a aktivit využívající řeč filmu. Ukáže různé percepční i interpretační složky v současné on-line, umělecké i filmové produkci a prostřednictvím skupinových projektů je transformuje do pedagogického nástroje. Studenti se také seznámí s interpretací filmového média prostřednictvím pedagogických nástrojů vhodných do výuky filmu. Seminář bude směřován ke studentské aktivitě a spolupráci.
Poslední úprava: Magidová Markéta, Mgr. MgA., Ph.D. (28.02.2022)
|
|
||
|
Zápočet udělený na základě aktivní účasti ve výuce a vypracování požadovaných úkolů. Poslední úprava: Magidová Markéta, Mgr. MgA., Ph.D. (28.02.2022)
|
|
||
|
Základní studijní literatura a studijní pomůcky
FILIPIOVÁ, M; RAMPLEY, M.: Možnosti vizuálních studií. Obrazy - texty - interpretace. Brno: Masarykova univerzita, Společnost pro odbornou literaturu - Barrister et Principal, 2007. THOMPSON, K.; BORDWELL, D.: Umění filmu. Praha: AMU, Lidové noviny, 2011, ISBN: 978-80-7331-217-6
Moving images in the clasroom. London: British film institute, 2000. na http://www.bfi.org.uk/education/teaching/miic/ Časopisy: Film a doba, Cinepur, Iluminace on-line platforma CinEd, teachwithmovies Poslední úprava: Magidová Markéta, Mgr. MgA., Ph.D. (11.02.2022)
|
