|
|
|
||
Předmět Řízení pedagogického procesu se zaměřuje na komplexní aspekty vedení pedagogického týmu a zlepšení kvality výuky, které jsou klíčové pro vedoucí pedagogické pracovníky. Studující se seznámí s moderními přístupy k řízení pedagogických procesů a budou schopni tyto znalosti aplikovat v praxi. Kurz propojuje teoretickou přípravu s praktickými cvičeními, analýzami případových studií a diskuzí, které podporují rozvoj dovedností potřebných pro efektivní vedení a inovace ve školním prostředí.
Poslední úprava: Svobodová Zuzana, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|
|
||
Cílem předmětu je poskytnout studujícím komplexní porozumění modernímu řízení pedagogického procesu a rozvinout jejich dovednosti v oblasti vedení pedagogických týmů. Studující se naučí aplikovat teoretické poznatky na reálné situace, zlepšit kvalitu výuky a efektivně řídit pedagogický proces v souladu s aktuálními trendy a potřebami vzdělávacího prostředí. Poslední úprava: Svobodová Zuzana, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|
|
||
studium vychází z metody převrácené učebny, která předpokládá samostudium dle dostupných studijních opor a materiálů v prostředí MS Teams. Poslední úprava: Svobodová Zuzana, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|
|
||
Odevzdání distančních aktivit, online test Poslední úprava: Svobodová Zuzana, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|
|
||
VETEŠKA, Jaroslav; SVOBODOVÁ, Zuzana a TURECKIOVÁ, Michaela, 2022. Školský management: konceptualizace a klíčové oblasti oboru. [Praha]: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova. ISBN 978-80-7603-348-1. SVOBODOVÁ, Zuzana, 2021. Řízení pedagogického procesu I. Online. Praha: Pedagogická Fakulta UK. ISBN 978-80-7603-304-7. Dostupné z: https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/rizeni-pedagogickeho-procesu-i. [cit. 2022-10-24]. TROJANOVÁ, Irena, 2017. Hodnocení učitelů: náměty pro práci ředitelů škol a školských zařízení. Řízení školy (Wolters Kluwer). Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7552-869-8. Studijní materiály v MS Teams Poslední úprava: Svobodová Zuzana, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|
|
||
Sylabus:
Poslední úprava: Svobodová Zuzana, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|
|
||
Studující vysvětlí klíčové teoretické koncepty řízení pedagogického procesu, včetně principů vedení týmu a zlepšování kvality výuky. Studující navrhnou konkrétní plán pro vedení pedagogického týmu s ohledem na zlepšení kvality výuky. Studující reflektují své vlastní manažerské dovednosti a identifikují oblasti, kde se mohou dále rozvíjet. Studující navrhnou a provedou zlepšení pedagogického procesu ve své škole na základě získaných znalostí z kurzu. Poslední úprava: Svobodová Zuzana, Mgr., Ph.D. (09.09.2024)
|