|
|
|
||
Student bude vykonávat praxi na vybraných školách a zařízeních. Zaměří se na diagnostickou činnost. O své praxi si povede záznamy, které předloží k zápočtu.
Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.10.2018)
|
|
||
Vykonat praxi v požadovaném rozsahu podle studijního plánu na vybraných školách a zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Praxe bude zaměřena na diagnostickou činnost. K zápočtu předložit záznam o své pedagogické činnosti a potvrzení o vykonané praxi. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.10.2018)
|
|
||
BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (ed.) a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie - skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978-80-7290-366-5. ČAPEK, R. Moderní didaktika. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7. KEPKA, J., KLEČKOVÁ, G. Pedagogická praxe: metodické pokyny. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007. ISBN 978-80-7043-590-8. PASCH, M. et al. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2. PŘINOSILOVÁ, D. Diagnostika ve speciální pedagogice. Brno 2007.ISBN 978-80-7315-142-3 ŘEZNÍČEK, J., RUSEK, M. DidaEtika. Opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha: Pedf UK, 2014. ISBN 978-80-729-0794-6. VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. Pedagogika pro učitele. 2. rozšířené a aktualizované vydání.Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3357-92. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (16.10.2018)
|