|
|
|
||
Předmět se orientuje na využívání dostupných interaktivních zařízení pro tvorbu různých typů didaktických materiálů a jejich zařazení do edukačních procesu. Posláním tohoto předmětu je na základě technologických znalostí rozvíjet praktické dovednosti v oblasti vývoje výukových aplikací a vytvořit předpoklady pro efektivní uplatnění technických prostředků a didaktických materiálů ve vzdělávání.
Obsahově se předmět zaměřuje na tvorbu a realizaci didaktických materiálů, resp. digitálních učebních a vzdělávacích objektů, vzhledem k různým typům interaktivním zařízení, jejich specifik a didaktických aspektů. Mezi hlavní témata patří didaktická specifika technických prostředků v edukaci i interaktivní prostředky. Z hlediska samotného vytváření didaktických materiálů se předmět zaměřuje na možnosti tvorby multimediálních aplikací a jejich specifikaci a seznamuje studenty s různými vývojovými prostředími pro tvorbu výukových aplikaci a možnostmi programování výukové aplikace.
Poslední úprava: Brom Cyril, doc. Mgr., Ph.D. (11.09.2019)
|
|
||
Příprava na výuku Plnění předmětu Poslední úprava: Wretzlová Soňa (09.09.2022)
|
|
||
vytvoření a obhájení semestrální práce dle požadavků zveřejněných v Moodle kurzu (výuková aplikace s gamifikačními prvky), po samotném odevzdání práce a v případě neúspěšné první (prezenční) obhajoby práce má student možnost dle požadavků vyučujících práci předělat a opětovně po druhé obhájit. Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (08.11.2022)
|
|
||
Praktické online zdroje: Příručky a tutoriály, např. http://www.adobe.com/ Animační nástroje, např. Wick - free browser-based toolkit - http://wickeditor.com/wick-editor/ virtuální světy, např. CoSpace, Mineraft, Minetest Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (08.11.2022)
|
|
||
Studijní opory jsou k dispozici na: moodle.it.pedf.cuni.cz (studenti obdrží přístup při první výukové lekci). Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (08.11.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Battistová Eva, PaedDr. (19.09.2024)
|