|
|
|
||
Studenti se seznámí se základním teoretickými východisky inkluze ve vzdělávání a hodnocením inkluzivity prostředí školy. Seznámí se také se základními metodami a postupy inkluzivní pedagogiky.
Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (06.02.2022)
|
|
||
Výuka bude realizována prezenčně. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (23.01.2022)
|
|
||
Zpracování a prezentace seminárního úkolu dle zadání vyučujícího, možnost 1 opravy. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (29.01.2023)
|
|
||
FELCMANOVÁ, L. a kol. Metodika ke Katalogu podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 126 s. ISBN 978-80-244-4672-1. HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha Grada Publishing.2009 ISBN 978-80-247-3070-7. KOL.AUTORŮ. Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 160 s. ISBN 978-80-244-4654-7. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6527-7. Booth, A., Ainscowe, M.(2011 ) Index for Inclusion: developing learning and participation in schools (Revised 2011), CSIE UK, ISBN 1 872001 45 9. THE SALAMANCA STATEMENT AND FRAMEWORK FOR ACTION ON SPECIAL NEEDS EDUCATION. United Nations Ministry of Educational, Scientific and Education and Science Cultural Organization Spain, June 1994. ZILCHER, L. SVOBODA. Z. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2021)
|