Speciální pedagogika znevýhodněného člověka s KP II. - OPBS1S129A
|
|
|
||
Osoby s kombinovaným postižením jsou velmi různorodou skupinou s rozdílnými nároky na možné formy podpory. Předmět si klade za cíl ukázat možnou speciálně pedagogickou podporu při vzdělávání i v běžném životě osob s kombinovaným postižením.
Předmět je podpořen systémem MOODLE.
Poslední úprava: Šumníková Pavlína, PhDr. Mgr., Ph.D. (01.10.2019)
|
|
||
Problematika osob s kombinovaným postižením. Prohlubování znalostí, dostatečné podpory a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Seznámí se s různými přístupy a terapiemi. Poslední úprava: Šumníková Pavlína, PhDr. Mgr., Ph.D. (07.09.2021)
|
|
||
Předmět je podpořen systémem MOODLE, zde jsou literatura a zdroje pravidelně aktualizovány. Poslední úprava: Šumníková Pavlína, PhDr. Mgr., Ph.D. (07.09.2021)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích. Ústní zkouška zahrnující problematiku probranou v obou semestrech. Poslední úprava: Šumníková Pavlína, PhDr. Mgr., Ph.D. (07.09.2021)
|
|
||
Tělesné a kombinované postižení Sluchové a kombinované postižení Zrakové a kombinované postižení Podpora osob se zdravotním znevýhodněním a kombinovaným postižením Zneužívání a týrání osob s kombinovaným postižením Přístupy při vzdělávání a podpoře: - Bazální stimulace - muzikoterapie - canisterapie - harmonizační lůžko - craniosakrální terapie - harmonizační lůžko - snoezelen. Poslední úprava: Šumníková Pavlína, PhDr. Mgr., Ph.D. (07.09.2021)
|