|
|
|
||
Cílem sociálně psychologického výcviku je přivést studenty k prožitkovému rozšíření sebepoznání prostřednictvím hlubšího nahlédnutí vlastní role při utváření interpersonálních vztahů uvnitř skupin. Studenti si budou moci na modelových příkladech prakticky vyzkoušet vlastní komunikativní schopnosti a dovednosti, pochopení vlastního statutu, pozice včetně revize a reflexe vlastní osobnosti. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Cílem sociálně psychologického výcviku je přivést studenty k prožitkovému rozšíření sebepoznání prostřednictvím hlubšího nahlédnutí vlastní role při utváření interpersonálních vztahů uvnitř skupi Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Kopřiva, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997. Další zdroje: Terapeutické a lektorské pomůcky - https://www.b-creative.cz/, http://centrumkompetenci.cz Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Požadavky pro získání zápočtu: Aktivní účast na hodinách včetně účasti na zde prezentovaných aktivitách. Maximálně jedna absence na výukovém dni předmětu. Nižší účast je akceptována pouze při doložených vážných důvodech a po předchozím projednání s vyučujícím. V tomto případě může být pro úspěšné splnění předmětu vyžadována písemná práce nebo aktivita při hodině navíc. Příprava a prezentace aktivity psychosociálního rozvoje na hodině a odevzdání písemných podkladů. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
1. Metody poznání své vlastní osobnosti 2. Vlastnosti úspěšného vyučujícího, rozvoj měkkých dovedností. 3. Techniky práce se skupinou, skupinová dynamika. 4. Zvládání konfliktních situací. 5. Komunikační dovednosti, zdravá a efektivní komunikace. 6. Neverbální komunikace, body-image. 7. Nácvik prezentačních dovedností. 8. Modelové ukázky a nácvik zvládání zátěžových situací. 9. Sebevědomí, autorita. 10. Asertivní chování. 11. Metody zvládání stresu 12. Nácvik relaxačních technik. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (31.01.2022)
|