|
|
|
||
Kurz je zaměřen na problematiku výuky žáků a studentů s mentálním postižením na 2.stupni ZŠ, ZŠ speciální, na praktické škole a na odborném učilišti. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (25.02.2018)
|
|
||
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ,M. et al. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacím potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno. Paido 2016 BARTOŇOVÁ,M., PIPEKOVÁ,J., VÍTKOVÁ, M. eds. Strategie vzdělávání žáků v základní škole speciální. Brno. Paido 2016 ČERNÁ, M a kol. Česká psychopedie. Praha UK 2015 DVOŘÁKOVÁ,M., KOLÁŘ, Z., TVRZOVÁ I., VÁŇOVÁ, R. Základní učebnice pedagogiky. Praha. Grada. 2015 FONTANA,D. Psychologie ve školní praxi. Praha .Portál 2010 FEŘTEK,T. Co nového ve vzdělávání. Praha .Nová beseda,2015 MAREŠ, J. Pedagogická psychologie. Praha .Portál 2013 PRUCHA,J. Moderní pedagogika. Praha. Portál 2009 VALIŠOVÁ,A., KASÍKOVÁ,H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha. Grada 2017 VAŠUTOVÁ,J. Být učitelem: Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha UK PedF, 2007 Aktuální legistativní předpisy vzahující se do oblasti školství Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání Rámcový vzdělávací program pro základní školu Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (25.02.2018)
|
|
||
Ústní zkouška z odpřednášené problematiky a ze zadané studijní literatuy vztahující se k danému předmětu. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (25.02.2018)
|