|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámení s fungováním a využitím medií a multimedií v současném vzdělávacím procesu na základě aktuálních technických, filosofických a psychosociálních aspektů a současně poznávání principů na kterých mediální a masmediální komunikace funguje, včetně kritické reflexe a analýzy mediálních produktů .
Poslední úprava: Blažková Veronika, PhDr., Ph.D. (17.05.2019)
|
|
||
seznámit studenty se základy fungování medií, medální komunikací, kritickým rozborem obsahů a tvůrčí kompetencí Poslední úprava: Blažková Veronika, PhDr., Ph.D. (17.05.2019)
|
|
||
seminární práce - analýza mediálního produktu Poslední úprava: Blažková Veronika, PhDr., Ph.D. (17.05.2019)
|
|
||
Bourdieu, P. : O televizi. Doplněk, Brno 2002 Jirák, J., Köpplová, B. : Masová media. Praha Portál 2009 Jirák, J., Mičenka, Rozumět mediím, základy mediální výchovy pro učitele Partners Czech, Praha 2006 Jirák, J., Wolák : Mediální gramotnost: nový rozměr vzdělávání. Radioservis, Praha 2007 10 let v českých mediích ( J. Jirák ed.) NIT Praha 2005 Postman, N. Ubavit se k smrti: veřejná komunikace ve věku zábavy. MF Praha 2010 Hvížďala, K.: Jak myslet media:eseje, články a rozhovory 2004- 2005 , Dokořán , Praha 2005 Poslední úprava: Blažková Veronika, PhDr., Ph.D. (17.05.2019)
|
|
||
teorie mediální komunikace rozbor mediálních obsahů mediální výchova a RVP spotřebitelský přístup kritický přístup tvůrčí kompetence Poslední úprava: Blažková Veronika, PhDr., Ph.D. (17.05.2019)
|