|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s novými trendy v zařazování sportovních a regeneračních prostředků do systému pohybových aktivit v rámci denního režimu člověka i dítěte.
Poslední úprava: Pokorný Ladislav, PaedDr. (08.09.2023)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s novými trendy v zařazování sportovních a regeneračních prostředků do systému pohybových aktivit. Poslední úprava: Pokorný Ladislav, PaedDr. (09.09.2023)
|
|
||
Přímá výuka 8 hodin Příprava na konzultace 10 hodin Zpracování úkolu 10 hodin Příprava za zápočet 20 hodin Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (21.09.2023)
|
|
||
Aktivní účast na výuce. Splnění praktických - dovednostních zápočtových požadavků stanovených vyučujícím na začátku semestru. Poslední úprava: Vighová Kristýna, PhDr. (24.09.2024)
|
|
||
Kolář, P. a kol. Mladé sporty. Praha: ČASPV, 1995.. Neumann, J. a kol. Překážkové dráhy, lezecké stěny a výchova prožitkem. Praha: Portál 1999. Neumann,J. Dobrodružné hry v tělocvičně. Praha: Portál, 2001. Neumann,J. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. Praha, Portál, 2000. Rubáš, K. Pohybové hry. Plzeň: PF ZČU 1997. Táborský, F. Sportovní hry. Praha: Grada, 2004. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (23.10.2023)
|
|
||
Nové trendy v zařazování netradičních sportovních her a specifických prostředků fitnes a regenerace včetně regenerační masáže do tělesné výchovy. Poslední úprava: Pokorný Ladislav, PaedDr. (08.09.2023)
|
|
||
Student aplikuje moderní metody a prostředky pohybových aktivit (včetně regeneračních prostředků) do výuky tělesné výchovy tak, aby obohatily znalostní a dovednostní úroveň žáka a začlenily se do jeho aktivního pojetí režimu dne. Poslední úprava: Pokorný Ladislav, PaedDr. (16.09.2024)
|