|
|
|
||
Katedrou Hv organizované náslechy u fakultních učitelů Hv na běžných základních školách i školách s rozšířenou Hv. Metodické rozbory výstupů studentů v hodinách Hv.
Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
4 kredity, tj. 120 hodin studentovy práce 8 hodin přímé výuky (náslechy, výstupy), 10 hodin reflexe na náslechy, 10 hodin příprava na výstupy, 30 hodin studium videonahrávek práce učitelů Hv, 52 hodin samostudium odborné literatury a hledání podnětů pro výuku, 10 hodin rozvoj vlastních hudebních dovedností. Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
absolvování stanoveného počtu povinných náslechů a odučených hodin; vypracování písemných příprav a reflexí.
Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
Viz aktuální rozpis praxe pro daný školní rok. Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
Kurz v Moodle https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=10981 Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
Student: · aplikuje získané znalosti a dovednosti z didaktiky Hv a dalších odborných předmětů v konkrétních hudebně výchovných situacích; · získává nové zkušenosti z reality profese učitele hudební výchovy náslechy u vynikajících učitelů Hv; · formuluje výukové cíle, plánuje a realizuje vyučovací jednotky hudební výchovy se zřetelem ke komplexnímu charakteru Hv a k žádoucímu rozvoji dětské hudební tvořivosti; · je schopen na základě svých vlastních hudebních dovedností realizovat v praxi specifické metodické postupy, vedoucí k rozvoji žákových hudebních schopností a dovedností; · diferencuje výukové postupy s ohledem na aktuální stav hudebnosti žáků, využívá ke spolupráci žáky hudebně nadané a hledá adekvátní uplatnění žáků méně hudebně rozvinutých tak, aby posílil motivační aspekty a upevnil vztah žáků k prezentované hudbě; · používá slovní hodnocení při hodnocení kvality dětských hudebních výkonů s poukázáním na jejich možný progres; · je informován o dostupných hudebně didaktických tištěných i elektronických zdrojích, dokáže využít v hodinách hudební výchovy vhodných médií; · reflektuje své hudebně pedagogické pokusy, diskutuje je se svými kolegy, fakultními učiteli i vedoucím pedagogické praxe; · vytváří si portfolio konkrétních hudebně didaktických situací.
Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (24.09.2024)
|