|
|
|
||
Cílem předmětu je předat studentům základní povědomí o výchově ve volném čase a znalosti základní terminologie pedagogiky volného času a jejího zařazení ve struktuře pedagogických věd. Studenti by se zároveň měli zorientovat ve specifikách práce pedagoga volného času.
Poslední úprava: Matulová Jaroslava, Mgr. (30.09.2020)
|
|
||
Cílem předmětu je vybudovat u studentů schopnost aplikace základních pedagogických konceptů a pojmů ve specifických podmínkách výchovy ve volném čase a prohloubená orientace v teoretických otázkách pedagogického ovlivňování volného času. Poslední úprava: Matulová Jaroslava, Mgr. (30.09.2020)
|
|
||
Distanční výuka se bude opírat o moodle předmětu a bude kombinovat formy samostatné práce, interaktivních úkolů a on-line výuky. Poslední úprava: Matulová Jaroslava, Mgr. (30.09.2020)
|
|
||
PÁVKOVÁ, J. a kol. Pedagogika volného času. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6. SPOUSTA, V. Teoretické základy výchovy ve volném čase. Brno : MU, 1994. ISBN 80-210-1007-X. VÁŽANSKÝ. M.; SMÉKAL, V. Základy pedagogiky volného času. Brno : Paido, 1995. ISBN 80-901737-9-9. Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
Do hodnocení ke zkoušce bude spadat teoretický základ pedagogiky volného času (terminologie v rozsahu sylabu), forma hodnocení bude upřesněna v souvislosti se změnami podmínek distančního studia. Poslední úprava: Matulová Jaroslava, Mgr. (30.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Matulová Jaroslava, Mgr. (30.09.2020)
|