Předmět uvádí studenty do oblasti práce se žáky se sluchovým postižením na základní škole. Studenti se seznámí jak s auditivně-orálním komunikačním přístupem, tak s vizuálně-motorickými systémy komunikace. Prakticky si vyzkouší podpůrná opatřená a metodické postupy ve výuce žáků se sluchovým postižením, seznámí se s přípravou a hodnocením jejich IVP, se školním vzdělávacím programem školy zřízené pro žáky se sluchovým postižením.
Poslední úprava: Hádková Kateřina, doc. PhDr., Ph.D. (31.01.2018)
Podmínky zakončení předmětu
Povinná účast ve všech aktivitách praxe.
Student k zápočtu předloží didaktickou analýzu vybrané vyučovací hodiny dle zadané osnovy: edukační cíle hodiny, výběr učiva, metody a prostředky výuky, speciálně pedagogické postupy a pomůcky, průběh výuky (činnost učitele a žáků), komunikační přístup, způsoby hodnocení.
Poslední úprava: Hádková Kateřina, doc. PhDr., Ph.D. (31.01.2018)