|
|
|
||
V průběhu semestru studenti navštíví vybrané školy, instituce a zařízení pracující s dětmi a mládeží.Formou společných exkurzí se seznamují s reálnými podmínkami, výukou dějepisu, tvorbou projektů, propojeností a spoluprací vybraných zařízení - základní škola, různé typy středních škol, specializovaná pracoviště pro žáky se speciálními potřebami, instituce zabývající se muzejní pedagogikou atd. S podrobnostmi o průběhu praxe a s konkrétními metodickými pokyny budou posluchači seznámeni garantem praxí před jejich zahájením.
Poslední úprava: Kepartová Jana, doc. PhDr., CSc. (13.05.2019)
|
|
||
Cílem tohoto předmětu je motivovat studenty v pokračování v magisterském studiu, podpořit jejich zájem o pedagogické obory, seznámit je s reálnými podmínkami pedagogické práce a motivovat je k dalšímu vzdělávání Poslední úprava: Kepartová Jana, doc. PhDr., CSc. (13.05.2019)
|
|
||
Zapsaným studentkám a studentům byly zaslány dokumenty, které dr. Parkan obdržel od střediska praxí a budou jim zasílány všechny další, které průběžně dostává. O konkrétním průběhu praktické výuky, která probíhá prezenční formou, budou studenti a studentky konkrétně informováni na prvním setkání, které proběhne 6.10. dle rozvrhu. Poslední úprava: Kepartová Jana, doc. PhDr., CSc. (01.10.2020)
|
|
||
zápočet (studenti vypracují pracovní list pro návštěvu muzea a rozbor náslechové hodiny) Poslední úprava: Kepartová Jana, doc. PhDr., CSc. (14.05.2019)
|
|
||
Parkan, F.: Didaktika dějepisu, Karolinum 2014 Poslední úprava: Kepartová Jana, doc. PhDr., CSc. (14.05.2019)
|
|
||
Semináře. Poslední úprava: Kepartová Jana, doc. PhDr., CSc. (14.05.2019)
|
|
||
Úvod do předmět – cíl semináře a forma výuky Návštěva ZŠ – organizace a formy výuky dějepisu, náslech, rozbor hodiny Návštěva nižšího stupně víceletého gymn. - organizace a formy výuky dějepisu, náslech, rozbor hodiny Návštěva vyššího stupně víceletého gymn. - organizace a formy výuky dějepisu, náslech, rozbor hodiny Návštěva čtyřletého gymn. - organizace a formy výuky dějepisu, náslech, rozbor hodiny Návštěva SOŠ. - organizace a formy výuky dějepisu, náslech, rozbor hodiny Hodnotící seminář náslechů – zpětná vazba Návštěva Jedličkova ústavu - organizace a formy výuky dějepisu, náslech, rozbor hodiny Návštěva školy se specifickými formami výuky. - organizace a formy výuky dějepisu, náslech, rozbor hodiny Hodnotící seminář náslechů – zpětná vazba, Seminář o využití paměťových institucí v mimotřídní výuce dějepisu Návštěva muzea s programem pro školy Hodnotící seminář průběhu orientační praxe Poslední úprava: Kepartová Jana, doc. PhDr., CSc. (14.05.2019)
|