|
|
|
||
Předmět navazuje na Japonskou konverzaci Ib a na základě modelových rozhovorů si studenti hlouběji osvojí probranou látku z Japonského jazyka IIa. Studenti by se měli naučit volit odpovídající konverzační strategii podle obsahu a vztahu k partnerovi v hovoru. Důraz bude kladen na aktivní přístup ze strany studentů.
1. Japonsko a architektura. 2. V pracovně, dopravní nehody. 3. Japonské testy a zkoušky. 4. Zdvořilá žádost. 5. Jak naložit s prémiemi. 6. Lidské vlastnosti. 7. V kadeřnictví. 8. Sportovní přenos. 9. Pozdní příchod. 10. Lidské vztahy. 11. Žádost o udělení volna. 12. Rozhovor s učitelem. 13. Řečnická soutěž. Předmět je vyučován v japonském jazyce. Poslední úprava: Pastyříková Iveta, Mgr. (21.11.2023)
|
|
||
Students will be able to communicate using upper-beginner-level Japanese and simply explain their nations. Also, they will know how to do a presentation in Japanese. Poslední úprava: Udržalová Miki, Mgr. (20.09.2023)
|
|
||
70% of Attendance is required. Active participation 10% Peer-assessment and Self-assessment 10% Homework 10% Digital Storytelling Project 20% Final Exam 50% Over 60% is required to pass Poslední úprava: Udržalová Miki, Mgr. (22.09.2023)
|
|
||
Suríé nettowáku (ed.) Minna no nihongo, šokjú II, honsacu, Tókjó: Suríé nettowáku, 1998. Japan Fundation. Marugoto A2, Tokyo: Sanshusha, 2015
Poslední úprava: Udržalová Miki, Mgr. (20.09.2023)
|
|
||
1 Introduction, Touristic sites 2 Plan a Trip 3 at Restaurants, (food preference, allergy) 4 Give Directions 5 Conversations with Native Speakers 6 Explain Dishes 7 Explain Touristic Spots, prepare for group presentations 8 Climate 9 Group Presentation 10 Conversations with Native Speakers 11 Annual Events 12 Habits and Manners 13 Review Poslední úprava: Udržalová Miki, Mgr. (20.09.2023)
|