|
|
|
||
This course is designed for students in the English-language teacher-training study programme who would like to improve their command of various aspects of English grammar. The primary focus is on deepening grammatical knowledge, refining the command of complex structures, and increasing awareness of advanced grammatical rules. Additionally, the course aims to equip the students as future teachers with the pedagogical skills necessary to effectively explain and teach grammar to their own students. Poslední úprava: Gráf Tomáš, PhDr., Ph.D. (29.07.2024)
|
|
||
Course goals: 1. Enhance grammatical accuracy: 2. Deepen grammatical understanding: 3. Develop pedagogical skills: 4. Contextual application: 5. Techniques for teaching grammar: Course objectives: By the end of this course, students will be able to: 1. Demonstrate advanced grammatical competence: 2. Explain grammatical rules clearly: 3. Apply grammatical knowledge in teaching: Poslední úprava: Gráf Tomáš, PhDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
|
||
Hewings, M. (2009) Grammar for CAE & Proficiency. Cambridge: CUP. Hewings, M., Haines, S. (2015). Grammar and vocabulary for advanced. Cambridge University Press. Mann, M., Taylore-Knowles, S. (2008) Destination C1&C2. Grammar & Vocabulary. Oxford: Macmillan Publishers Ltd. Side, R., Wellman, G. (1999). Grammar and vocabulary for Cambridge advanced and proficiency. Longman. Vince, M. (2003). Advanced language practice. Macmillan. Poslední úprava: Gráf Tomáš, PhDr., Ph.D. (29.07.2024)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavky pro udělení zápočtu Pravidelná účast na seminářích (3 body za každou účast). Za každou absenci se odečítá 5% z celkového skóre. Vypracovat před každým seminářem úlohy v v Moodle (každý týden max. 5 bodů za splněný úkol dle výsledků testu). Jednou za semestr přípravit pracovní list s úlohami na zopakování látky z předchozího semináře a v semináři na základě tohoto pracovního listu předvést mikrovyučování (c. 10 minut). Každý student toto realizuje jednou za semestr dle harmonogramu vytvořeném na prvním semináři. (20 bodu za přípravu pracovního listu + 26 bodů za mikrovyučování) Úspěšné složení testu v 7. týdnu semestru . Test shrnuje probranou látku. (max. 50 bodů, minimum 67% pro složení testu, jinak nutné zopakování – povolen jeden opravný termín). Úspěšné složení závěrečného testu ve zkouškovém období (max. 100 bodů, minimum 67% pro složení testu, jinak nutné zopakování – povoleny dva opravné termíny).
Maximální počet bodů za celý semestr je 300. Závěrečné hodnocení dle počtu získaných bodů (% z max. počtu 300 bodů):
Všechny požadavky pro zápočet je nutné splnit do konce zkouškového období akademického roku, ve kterém si student předmět zapsal. Poslední úprava: Gráf Tomáš, PhDr., Ph.D. (07.09.2024)
|