|
|
|
||
Student will practice in selected schools and institutions. He will focus on diagnostic activity. He will keep records of his practice and submit them for exam.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (07.10.2019)
|
|
||
Practice to the required extent according to the curriculum at selected schools and institutions for pupils with special educational needs. Practice will be focused on diagnostic process. Submission the records of activity and a confirmation of the practice is necessary for granting credit. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.11.2019)
|
|
||
BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (ed.) a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie - skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978-80-7290-366-5. ČAPEK, R. Moderní didaktika. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7. KEPKA, J., KLEČKOVÁ, G. Pedagogická praxe: metodické pokyny. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007. ISBN 978-80-7043-590-8. PASCH, M. et al. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2. PŘINOSILOVÁ, D. Diagnostika ve speciální pedagogice. Brno 2007.ISBN 978-80-7315-142-3 ŘEZNÍČEK, J., RUSEK, M. DidaEtika. Opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha: Pedf UK, 2014. ISBN 978-80-729-0794-6. VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. Pedagogika pro učitele. 2. rozšířené a aktualizované vydání.Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3357-92. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.11.2019)
|