The practice will be performed in special educational institutions and schools for children, pupils, students and adults with special educational needs. The aim of the course is to prepare the student to accompaniment and support people with special educational needs, to change the quality of his consciousness, especially more aware approach to himself, to disadvantaged people with disabilities and to people with special educational needs.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (07.10.2019)
Praxe bude vykonávána na speciálně pedagogických zařízeních a na školách pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. Připravit studenta na provázení a podporu osob se speciálními vzdělávacími potřebami. Změnit kvalitu jeho vědomí, konkrétně, více uvědomovaný přístup k sobě samému, k znevýhodněným osobám s postižením a k osobám se speciálně vzdělávacími potřebami.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (04.10.2018)
Course completion requirements -
Practice to the required extent according to the curriculum at selected schools and institutions for children, pupils, students and adults with special educational needs. Submission the records of activity and a confirmation of the practice is necessary for granting credit.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.11.2019)
Vykonat praxi v požadováném rozsahu podle studijního plánu na vybraných školách a zařízeních pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. O své pedagogické činnosti si povede záznamy, které předloží spolu s potvrzením o vykonané praxi k zápočtu.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (04.10.2018)
Literature -
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7
MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9
RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.11.2019)
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7
MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9
RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (04.10.2018)