|
|
|
||
The importance of physical activities for handicapped people. History of sports and TV handicapped. Competitions and sports rules. Small games. School curriculum and their adaptation. Technical and personnel security, safety. Motion mode and fitness of disabled.
Last update: Svobodová Irena, PaedDr. (26.09.2017)
|
|
||
Training of physical activities in model conditions (gymnasium, playground, swimming pool) with handicapped athletes. Last update: Svobodová Irena, PaedDr. (26.09.2017)
|
|
||
80% participation in teaching
Methodological outputs of students (the role of teacher, trainer, trainer, tracer, etc.).
Participation in a selected training unit for handicapped athletes. Last update: Svobodová Irena, PaedDr. (26.09.2017)
|
|
||
Kábele,J. Sport vozíčkářů. Praha: Olympia, 1992. Srdečný, V. Hry pro tělesně postižené. Praha: ÚV STV, 1980. Vachulová, J., Vachule,R, R. Hry pro těžce zrakově postižené děti. Novinář, 1997. Kudláček, M., Ješina, O./2008/. Integrace žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy. Olomouc Renotiérová,M., Ludíková,L. /2004/. Speciální pedagogika. Olomouc: UP Kudláček, M., Ješina, O., Machová, I. /2007/. Aplikované pohybové aktivity pro osoby s tělesným postižením. Olomouc UP Last update: Svobodová Irena, PaedDr. (26.09.2017)
|
|
||
Last update: Svobodová Irena, PaedDr. (26.09.2017)
|