Poslední úprava: POSPISIL/MFF.CUNI.CZ (05.04.2008)
Posluchači se seznámí a vyzkouší si práci se širokou škálou výpočetních nástrojů sahajících od kvantově mechanických a kvantově chemických metod až po empirické - molekulárně mechanické a molekulárně dynamické simulace. Vhodné pro všechny studenty teoretických i experimentální oborů včetně učitelství a vyšších ročníků PříFUK zajímající se o molekulární a supramolekulární struktury. Náplň je možné přizpůsobit individuálnímu zájmu posluchačů.
Poslední úprava: G_F (28.05.2004)
From simple mechanical and quantum chemical methods to empirical molecular mechanical and molecular dynamical simulations. Molecular and supramolecular structures.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
Posluchači samostatně provádějí dílčí výpočty a řeší zadané úlohy.
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
Students independently perform partial calculations and solve assigned tasks.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
Klasifikovaný zápočet je průměrná známka za odevzdané vypracované a vyučujícími ohodnocené protokoly z jednotlivých úloh.
Je pravděpodobné, že se značná úloh může konat distanční formou. Závisí to na vývoji aktuální situace a a jakékoli změně budete včas informováni.
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
A graded credit is the average mark for the submitted protocols from individual assignments prepared and evaluated by teachers.
It is probable that a significant part of the calculations can be performed remotely. It depends on the development of the current situation and you will be informed in time about any changes.
Literatura -
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
P. Comba, T.W. Hambley: Molecular Modeling of Inorganic Compouds, VCH, 1995, Weinheim.
K.I.Ramachadran, G. Deepa, K. Namboori: Computational Chemistry and Molecular Modeling, Springer-Verlag, 2008, Berlin Heidelberg.
C.V. Ciobanu, C.-Z. Wang, K.M. Ho: Atomic Structure Prediction of Nanostructures, Clusters and Surfaces, Wiley-VCH, 2013, Singapore.
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
P. Comba, T.W. Hambley: Molecular Modeling of Inorganic Compouds, VCH, 1995, Weinheim.
K.I.Ramachadran, G. Deepa, K. Namboori: Computational Chemistry and Molecular Modeling, Springer-Verlag, 2008, Berlin Heidelberg.
C.V. Ciobanu, C.-Z. Wang, K.M. Ho: Atomic Structure Prediction of Nanostructures, Clusters and Surfaces, Wiley-VCH, 2013, Singapore.
Metody výuky -
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
Posluchači samostatně řeší zadané úlohy ve výpočetní laboratoři, rovněž formou vzdáleného přístupu.
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
Students independently solve assigned tasks in the computer laboratory, also in the form of remote access.
Sylabus -
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
Posluchači se seznámí a vyzkouší si práci se širokou škálou výpočetních nástrojů sahajících od kvantově mechanických a kvantově chemických metod až po empirické - molekulárně mechanické a molekulárně dynamické simulace. Vhodné pro všechny studenty teoretických i experimentální oborů včetně učitelství a vyšších ročníků PříFUK zajímající se o molekulární a supramolekulární struktury. Náplň je možné přizpůsobit individuálnímu zájmu posluchačů.
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslav Pospíšil, Ph.D. (27.04.2023)
From simple mechanical and quantum chemical methods to empirical molecular mechanical and molecular dynamical simulations. Molecular and supramolecular structures.
Students will get to know and try out work with a wide range of computational tools ranging from quantum mechanical and quantum chemical methods to empirical - molecular mechanical and molecular dynamic simulations. Suitable for all students of theoretical and experimental fields, including teaching and higher years of faculty of Science, Charles University interested in molecular and supramolecular structures. The content can be adapted to the individual interest of the listeners.