BROUSSEAU, G. Theory of Didactical Situations in Mathematics. Dordrecht; Boston : Kluwer Academic Publishers, 1997. ISBN 0-7923-4526-6. Elektronický zdroj. Přístupný registrovaným uživatelům NK ČR.
ČECHOVÁ, M. O potřebě integrace komunikační a systémové jazykové výuky. Český jazyk a literatura, 1993, roč. 44, s. 158–162.
HÁJKOVÁ, E., a kol. Čeština ve škole 21. století – IV. Výzkum edukačních podmínek jazykových jevů. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7290-806-6.
HOLT, J. Jak se děti učí. Praha : Agentura STROM, 1995. ISBN 80-901662-7-X.
JANOUŠEK, J. Verbální komunikace a lidská psychika. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1594-0.
JANÍK, T.; SLAVÍK, J. Hospitační videostudie: anotace – analýza – alterace výukových situací (metodika AAA). In T. Janík, a kol., Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky (s. 217–246). Brno: Masarykova univerzita, 2013.
KAMIŠ, K. Intuitivní osvojování valence a intence žáky mladšího školního věku. In Slovo o slove 14. Prešov : PedF PU v Prešove, 2008.
KULIČ, V. Psychologie řízeného učení. Praha : Academia 1992. ISBN 80-200-0447-5.
MAZÁČOVÁ, N. Cesta do hlubin učitelova myšlení. Praha : VÚP. Elektronický zdroj. [online] [cit. 2011-03-23]. Dostupné z http://stary.rvp.cz/clanek/6/1287.
METELKOVÁ SVOBODOVÁ, R. Lze mateřštinu vyučovat komunikačně? In Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce ČJ na ZŠ. Olomouc: UP, 2007, s. 213–219.
NOVOTNÁ, J. a kol. Příprava a analýza didaktických situací. Praha : JČMF, 2006.
PROUZOVÁ, R. Funkce přirozeného jazyka v procesu vzdělávání. Praha : Via Lucis, 2010.
ŠMEJKALOVÁ, M. Teorie didaktických situací – nová výzva pro didaktiku morfologie českého jazyka. Didaktické studie 4, 2012. Monotematické číslo Morfologie v teorii a praxi jazykového vyučování, s. 42–63.
|