|
|
|
||
Praxe představuje kombinaci opakovaných kolektivních návštěv tělovýchovných a
sportovních zařízení s následnými rozbory hospitovaných tréninkových jednotek v rámci
seminářů, věnovaných prezentaci výsledků pozorování a posuzování nejrůznějších stránek
sledovaných procesů, a to především z pohledu toho, kdo proces řídí, nikoliv z pohledu toho,
kdo je řízen.
Poslední úprava: Flemr Libor, PhDr., Ph.D. (22.09.2020)
|
|
||
Cílem hospitační praxe ve sportu je seznámit studenty s různými formami tělovýchovného procesu na úrovni výkonnostního či vrcholového sportu, spolkové tělovýchovy a tělovýchovných služeb (fitcentra, soukromé sportovní školy či akademie apod.). Poslední úprava: Flemr Libor, PhDr., Ph.D. (22.09.2020)
|
|
||
TILINGER, P. a kol. Pedagogické a odborné praxe v tělesné výchově a sportu. Praha : Karolinum, 2009 DOVALIL, J. a kol. Výkon a trénink ve sportu. Praha : Olympia, 2009. SVOBODA, B. Pedagogika sportu. Praha : Karolinum, 2002. SLEPIČKA, P. a kol. Psychologie sportu. Praha : Karolinum, 2009. Poznámka: obsáhlý seznam doporučené literatury ke zpracování příslušných seminárních témat je uveden v prvně uvedených skriptech. Poslední úprava: Flemr Libor, PhDr., Ph.D. (13.12.2010)
|
|
||
Požadavky na zápočet:
1. „specifický“ - tematicky zaměřený, tzn. zacílený dle zvoleného tématu seminární práce 2. „obecný“ - zaznamenávající podrobně průběh tréninkové jednotky
Poslední úprava: Flemr Libor, PhDr., Ph.D. (22.09.2020)
|
|
||
Rámcový plán výuky:
Poslední úprava: Flemr Libor, PhDr., Ph.D. (22.09.2020)
|
|
||
Distanční výuka bude realizována pomocí nástroje MS Teams (https://www.microsoft.com/en-gb/microsoft-365/microsoft-teams/group-chat-software) nebo dalších platforem dle upřesnění konkrétního pedagoga. Studijní materiály budou k dispozici všem studentům zapsaným do předmětu. Další forma komunikace telefonická (napr. Whats up) a mailová. Poslední úprava: Plevková Lucia, Mgr., Ph.D. (15.10.2020)
|