|
|
|
||
Cílem předmětu je umožnit studentům aplikovat vlastní oborově didaktické znalosti v praxi a rozvíjet schopnost získané zkušenosti analyzovat. Praxe zahrnuje jak náslechy u praktikujících učitelů a vzájemné hospitace, tak především vlastní vyučování. Po ukončení vlastní výuky ve školách následuje reflexe na tuto praxi.
Poslední úprava: Kacafírková Petra, PhDr., Ph.D. (04.09.2023)
|
|
||
A. přímá výuka (samostatně/tandem či pár): 12 hodin B. hospitace/náslechy/asistence provázejícímu učiteli: 12 hodin s PU + 4 hodiny PEER C. reflexe s PU/hospitujícím učitelem KAJL/peer reflexe: 12 hodin s PU/KAJL D. reflektivní semináře na fakultě: 8x45 min = 8 hodin + 2 hodiny reflexe k zápočtu E. zpracování příprav + zpracování portfolia: · příprava na vstup do školy (RVP/ŠVP…) = 4 hodiny · přípravy na výuku = 12 hodin · vlastní reflexe náslechových hodin = 12 hodin · příprava a zpracování portfolia = 20 hodin · příprava na zápočet: reflexe nahrané hodiny své + kolegy/ně = 3 hodiny celkem: 101 hodin Poslední úprava: Váňa Jan, PhDr. (29.09.2024)
|
|
||
zápočet - 4 kredity aktivní práce v semináři a plnění úkolů v době přípravy na praxi stoprocentní splnění úkolů v době praxe odevzdání požadovaných materiálů v požadovaném termínu - portfolio, videonahrávka hodiny závěrečný reflektivní pohovor aktivní participace na společném reflektivním setkání na konci zkouškového období (termín bude oznámen na prvním semináři předmětu) Poslední úprava: Váňa Jan, PhDr. (30.09.2024)
|
|
||
Školní vzdělávací programy příslušné střední školy Tituly dle individuálních potřeb studentů Doporučené: BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha: MŠMT, 2021. RICHARDS, Jack C. a LOCKHART, Charles. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994. ISBN 05-214-5803-X. SCRIVENER, Jim. Learning Teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-23072984-1. Společný evropský referenční rámec. Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0404-4. Poslední úprava: Kacafírková Petra, PhDr., Ph.D. (04.09.2023)
|
|
||
1. specifické aspekty výuky anglického jazyka na střední škole Poslední úprava: Kacafírková Petra, PhDr., Ph.D. (04.09.2023)
|