|
|
|
||
Pokračovací kurz v oboru grafiky a vizuální komunikace. Kurz je koncipovaný jako tvůrčí dílny doplněné přednáškami ze obou oborů. Schopnost studentů obhajovat autorské interpretační pozice. Na seminářích upevňovat poznatky z minulého semestru, a umožnit nacházet odpovídající formy realizace pro společné téma. Studenty naučit zaujímat kompetentní postoje při plánovaném využití disciplín ve školní praxi. Rozšiřující se porozumění pro obory na základě samostatné studijní a autorské práce. Cílem modulu je objevovat souvislosti volné a užité grafiky, nalézat specifika jednotlivých disciplín a postoje oproštěné od schématických výkladů, v kontextu současné umělecké produkce.
Student získá v disciplínách praktické zkušenosti, které bude schopen autorsky interpretovat. Student získá hlubší orientaci v oblasti teorie a historie oborů v rámci celku vizuální komunikace. Student se naučí osvětlit i obhájit obsahovou i formální podobu dvou částí vlastního projektu, navrhnout a vytvořit prezentaci práce v semestru ve formě portfolia. Student bude schopen interpretovat zkušenosti semestru pro potřeby školní praxe.
Grafika: cyklus obhajitelných autorských grafických listů na společné téma semestru. Hledání možností dalších užití média tisku v realizovaných studentských projektech. Orientovanost v oborových souvislostech grafiky. Schopnost uplatnit grafiku v současné škole.
Vizuální komunikace: soubor výtvarných cvičení založených na vzájemném působení písma a obrazu. Výchozím obrazovým materiálem budou grafické listy, respektive fotografie ze souběžných cvičení.
Poslední úprava: Straková Hana, Ing. (27.09.2019)
|
|
||
Celková časová zátěž studenta 142,0 Poslední úprava: Raudenský Martin, doc. PhDr., Ph.D. (31.01.2023)
|
|
||
zápočet + zkouška Poslední úprava: Raudenský Martin, doc. PhDr., Ph.D. (23.01.2024)
|
|
||
Grafika MICHÁLEK, O.: Magie otisku. Grafické techniky a technologie tisku. Barrister a Principal, Brno, 2016. ISBN 978-80-7485-098-1 Vizuální komunikace: Poslední úprava: Francová Sylva, Mgr. MgA., Ph.D. (23.01.2024)
|