|
|
|
||
Předmět seznámí studenty s učitelskou profesí a náplní práce učitele v celkovém kontextu chodu školy. Zaměří se na interakci učitele a žáka ve výchovně vzdělávacím procesu z pohledu pedagogického i psychologického i souvisejícími nevýukovými činnostmi. V rámci doprovodných seminářů budou teoreticky reflektovány aspekty výuky a tuto reflexi uplatní studenti při plnění úkolů v portfoliu dle zadání.
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Studující v průběhu observační praxe ve škole zaznamená a analyzuje vzdělávací a výchovné situace, k jejich analýze využije vhodné psychologické, sociálně pedagogické a obecně didaktické koncepty. Ve skupině diskutuje perspektivy žáků a učitelů, s oporou o odbornou argumentaci navrhuje alternativní způsoby řešení praktických situací. Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Literatura bude doporučena podle výběru volitelného úkolu. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)
|
|
||
Pro udělení zápočtu je nutná aktivní účast na praxi. vypracování portfolia dle stanovených požadavků. Další požadavky sdělí jednotliví vyučující. Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
- pozorování vyučovacích hodin i mimo aprobační obory Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (08.08.2019)
|