|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (01.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (01.09.2019)
Gray, P. (2016). Svoboda učení: jak nechat děti rozhodovat o svém vzdělávání. Praha: PeopleComm. Kaščák, O. & Pupala, B. (2009). Výchova a vzdelávanie v základných diskurzoch. Prešov: Rokus, s.r.o. Montessori, M. (2011). Od dětství k dospívání. Praha: Triton. Montessori, M. (2012). Tajuplné dětství. Praha: Triton. Montessori, M. (2017). Objevování dítěte. Praha: Portál. Neill, A. S. (2013). Summerhill: příběh první demokratické školy na světě. Praha: PeopleComm. Průcha, J. (2012). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha: Portál. Steiner, R. (2007). Výchova dítěte z hlediska duchovní vědy. Praha: Asociace waldorfských škol České republiky. Tichý, F. (2011). Přírodní škola - cesta jako cíl, aneb, Vyprávění o minulosti, současnosti a zkušenostech alternativního gymnázia. Semily: Geum. Tichý, F. (2017). Výchova jako dobrodružství: to se v té Přírodní škole učíte na stromech?. Semily: Geum. Wenke, H. & Roehner, R. (2000). Ať žije škola. Daltonská výuka v praxi. Brno: Paido. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslava Simonová, Ph.D. (20.10.2023)
Podmínky jsou uvedny v Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15583 |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslava Simonová, Ph.D. (20.10.2023)
Moodle pro kombinované studium zde:https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15583 |