|
|
|
||
Návaznost na teoretické disciplíny, hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ, příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ, funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování všech učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacícho procesu.
Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (28.05.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je ověření všech učitelských dovedností v praxi včetně organizace a administrativy vyučovacícho procesu. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (28.05.2019)
|
|
||
Přímá výuka 6 hodin Příprava na výuku 40 hodin Zpracování pedagogických materiálů na zápočet 25 hodin Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (08.02.2022)
|
|
||
Platné RVP Směrnice pedagogické praxe. UK PedF, 2000. Rýdl, K. O úloze a smyslu praxí pro budoucí učitele. Praha: Učitelské noviny, 1998. Pedagogická praxe - praxeologie. Praha: UK PedF, 1997. Solfronk, J. , Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, 1998. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (28.05.2019)
|
|
||
Hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ, Příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ. Funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacího procesu. Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (28.05.2019)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (28.05.2019)
|