|
|
|
||
Charakteristika kurzu: Vyzkoušíme si, jak se ve třídě uplatní vše, co jsme se o LV naučili dosud a jak dokážeme vést LV s dětmi a textem v 4. a 5. třídě.
Naučíme se připravovat a realizovat plán hodiny včetně cílů a k nim vedoucích postupů. Ověříme si své učitelské postupy přímým výstupem ve třídě. Konzultujeme se zkušenými učitelkami a navzájem. Naučíme se strukturovaně reflektovat svou i cizí výuku tak, aby nám to pomáhalo lépe vyučovat. Každý a každá bude podávat reflexe, otázky a rady každému a každé. Práce v této praxi (jako práce s dětmi ve třídě) bude vyžadovat dostatek času i v týdnech, kdy se na výstup chystají druzí! Dále ochotu hledat, přinášet, sdílet a prezentovat. Práce bude převážně kooperativní a cíleně neselektivní, s využitím e-mailu. Osobní přítomnost na všech výstupech, dopracované přípravy a písemné reflexe svého vlastního výstupu i výstupů kolegyň jsou podmínku zápočtu.
Poslední úprava: Neumann Lukáš, Mgr., Ph.D. (26.09.2022)
|
|
||
Cíle a postupy pro rozvoj čtenářství a pro výuku s dopadem na žáka. Poslední úprava: Neumann Lukáš, Mgr., Ph.D. (20.09.2024)
|
|
||
Vyčíslení studijní zátěže: 3 hod realizace výuky a provedení/zápis učitelovy reflexe 3 hod příprava na zkoušku Poslední úprava: Neumann Lukáš, Mgr., Ph.D. (26.09.2022)
|
|
||
Zápočet: Plná docházka, jedna připravená a konzultovaná hodina s četbou beletristického. textu, včetně vybraných dokladů k důkazu o učení a reflexe vlastního výkonu i výkonů žáků, plus návrh potřebných změn pro příští výuku LV. Poslední úprava: Neumann Lukáš, Mgr., Ph.D. (26.09.2022)
|
|
||
Četba: Kol.: sb. Metodika rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti Poslední úprava: Neumann Lukáš, Mgr., Ph.D. (26.09.2022)
|
|
||
1. Literární výchova ve 4. a 5. ročníku 2. Příprava a realizace plánu hodiny včetně cílů a k nim vedoucích postupů 3. Reflexe plánů hodiny 4. Vzájemná zpětná vazba k plánům vyučovacích hodin 5. Metodika rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti Poslední úprava: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (14.10.2022)
|
|
||
V tandemu připravená učební jednotka pro 4.-5. ročník s četbou, realizovaná a reflektovaná se žáky. Poslední úprava: Neumann Lukáš, Mgr., Ph.D. (20.09.2024)
|