|
|
|
||
Kurz přináší prohloubení znalostí absolventů Sppg zn.člověka s TP I. a výklad nových témat: 1. Problematika vrozených vývojových vad v somatopedii. 2. Poruchy růstu a jejich psychosociální důsledky. 3.Poúrazové stavy v somatopedii ( neurotraumata, úrazy s dopadem na hybnost). 4. Rodinný kontext tělesného postižení, rodiče jako neformální pečující. 5. Kvalita života osob s tělesným postižením.
Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Výuka kurzu proběhne online v MS Teams. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Studenti splní zkouškový test na min 80 %.Možnost 2 oprav. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (23.01.2019)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V. Podpora speciálních vzdělávacích potřeb žáků se zdravotním znevýhodněním, PedF UK, Praha, 2008. HÁJKOVÁ, V.( ed.): Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. PRAHA:EPOCHA & Somatopedická společnost, 2009. MICHALÍK, J. a kol. Metodika práce s žákem se vzácným onemocněním Studio Press, s.r.o. a Společnost pro MPS, 2012. SIKOROVÁ, L. Potřeby dítěte v ošetřovatelském procesu. Praha: Grada Publishing, 2011, 208 s., 978-80-247-3593-1. VÍTKOVÁ, M. Somatopedické aspekty. Brno: Paido, 2006. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (17.02.2021)
|
|
|||||||||||||||
Rozpis termínů a témat:
Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (17.02.2021)
|