|
|
|
||
Úvod do kurzu - terminologie. Legislativní opora pro tvorbu individuálních vzdělávacích plánů a plánů pedagogické podpory. Podpůrná optaření. Individuální vzdělávací plán (plán pedagogické podpory) - struktura, obsahové a časové schéma, varianty, průběžná evaluace a hodnocení, přizpůsobení plánu změnám.
Zkušenosti ze zahraničí. Zásady pro vypracování individuálních vzdělávacích plánů. Posuzovací škály. Ukázky individuálních vzdělávacích plánů a
jejich rozbor a komparace. Vlastní tvorba individuálního vzdělávacího plánu pro konkrétní dítě, žáka, studenta. Rodič jako člen týmu a spolutvůrce plánu.
Externí konzultanti a poradci.
Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (25.02.2018)
|
|
||
BIEHLER, R.F. , SNOWMAN, J. PsychologyApplied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990 JUCOVIČOVÁ, D, a kol. Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Praha: D+H 2009 KAPRÁLEK, K., BĚLECKÝ,Z. Jak napsat a používat indivuduální vzdělávací program. Praha. Porál 2004 ZELINKOVÁ,O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací programPraha Portál 2001 Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (25.02.2018)
|
|
||
Předmět je koncipován tak, aby student po jeho absolvování uměl vypracovat plán pedagogické podpory a individuální vzdělávací plán pro dítě /žáka, studenta.../ se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (25.02.2018)
|