- Zásady tvorby výukových aplikací, úvod do algoritmizace, multimediální systémy, možnosti tvorby multimediálních aplikací, autorské prostředky
- Základy teorie analogového a digitálního zpracování zvuku a obrazu, programy pro zpracování zvuku a obrazu, zpracování obrazu a zvuku na počítači
- Macromedia Authorware, prostředí systému, větvení programu, interaktivita, při tvorbě testových otázek, užití animací, práce se šablonami, publikování aplikací
- Adobe Flash, prostředí a ovládání programu, vektorová grafika a import bitmap, animace, symboly, základy ActionScriptu, export flashanimací do HTML
- WWW autorské nástroje a systémy, volně dostupné autorské nástroje na podporu výuky, porovnání a vlastnosti komerčních VLE systémů pro distanční vzdělávání
- Tvorba projektu, námět, realizace, testování
Poslední úprava: PROCHJ/PEDF.CUNI.CZ (29.11.2009)
- Principles of creating teacher's application, introduction to algorithms, multimedia systems, possibilities for multimedia application creating, author's device
- Basic theory of analog and digital processing audio and video, programs for processing audio and video, video and audio processing on computer
- Macromedia Authorware, system interface, program division, interactive, animation usage, work with templates, application publishing
- Adobe Flash, environment and using program, vector graphic and bitmaps import, animation, symbols, ActionScript basics, flash animation export into HTML
- WWW author's tools and programs, freeware for tuition support, comparing VLE systems for distance education
- Project creating, realization, testing
Poslední úprava: PROCHJ/PEDF.CUNI.CZ (29.11.2009)
|