|
|
|
||
Last update: Mgr. Petra Pravečková, Ph.D. (16.02.2017)
|
|
||
Last update: PhDr. Jan Carboch, Ph.D. (29.09.2023)
Student je schopný vysvětlit pojetí herního výkonu v badmintonu, determinovat jeho faktory a vysvětlit jeho obsah Student je schopen identifikovat složky rozvoje osobnosti hráče v průběhu dlouhodobého tréninkového procesu v badmintonu a zároveň je schopen identifikovat a vysvětlit požadavky kladené na osobnost trenéra Student je schopen vymezit specifika tréninkového procesu dětí v odlišných věkových kategoriích týkající se pravidel hry, obsahové náplně tréninku a vývojových zákonitostí Student dokáže v praxi demonstrovat a vysvětlit základní herní činnosti a kombinace v prostředí herního nácviku a je schopen kontrolovat jejich správnost v herním tréninku Student dokáže v praxi demonstrovat a vysvětlit cvičení a pohybové hry zaměřené na komplexní rozvoj pohybových schopností a je schopen kontrolovat jejich správnost |
|
||
Last update: PhDr. Jan Carboch, Ph.D. (29.10.2019)
Mendrek, Tomasz - Novotná, Martina. Badminton. Grada Publishing, a.s. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 124 s. druhé, upravené vydání. ISBN 978-80-247-2004-3.
Novotná, Martina - Mendrek, Tomasz - Bernacik, Stanislav - Sebera, Martin - Zaoral, Petr. Badminton – interaktivní průvodce. Elportál, Brno : Masarykova univerzita. ISSN 1802-128X. 2008.
Dovalil J a kol.: Výkon a trénink ve sportu, Olympia, Praha 2002 |
|
||
Last update: Mgr. Petra Pravečková, Ph.D. (16.02.2017)
|
|
||
Last update: PhDr. Jan Carboch, Ph.D. (29.10.2019)
1. Faktorová struktura badmintonového výkonu. Analýza současného pojetí hry. 2. Metodologie analýzy herního výkonu (teorie a praxe). 3. Biomechanika herních činností a herní lokomoce, implikace pro trénink. 4. Metody hodnocení herních dovedností. 5. Trénink herních dovedností (praxe: osvojování didaktických dovedností studentů). 6. Psychologické determinanty herního výkonu. Percepce a kognice v herním výkonu. 7. Percepční a kognitivní dovednosti pro výkon. Trénink percepčních a kognitivních dovedností. 8. Trénink percepčních a kognitivních dovedností (praxe: osvojování didaktických dovedností studentů). 9. Fyziologie fotbalu, teoretické základy kondičního tréninku. 10. Anaerobní trénink. 11. Aerobní trénink. 12. Trénink svalové síly. 13. Trénink flexibility a pohybové koordinace. 14. Kondiční trénink - praxe: osvojování didaktických dovedností studentů. |
|
||
Last update: PhDr. Jan Carboch, Ph.D. (07.12.2020)
V případě nutnosti distanční výuky bude výuka probíhat prostřednictvím platformy MS Teams/Zoom nebo emailem.
Dvouhra https://www.youtube.com/watch?v=ceJuAyf6Gng&t=4s |