|
|
|
||
Last update: PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. (19.11.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. (01.12.2020)
HÁDKOVÁ, M. Čeština z druhé strany aneb Čeština v roli jazyka nemateřského. Ústí nad Labem: UJEP, 2010. ISBN 978-80-7414-242-0. HÁDKOVÁ, M., FIBIGER, M. Nové úkoly didaktiky mateřského jazyka a literatury (se zaměřením na gymnázia). Ústí nad Labem: UJEP, 2011. ISBN 978-80-7414-345-8. HÁJKOVÁ, E. Žák-cizinec v hodinách češtiny na základní škole. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014, 137s., ISBN 978-80-7290-809-7. HÁJKOVÁ, E. Jazyková výchova dětí s odlišným mateřským jazykem v české mateřské škole. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015, 117s., ISBN 978-80-7290-849-3. HÁJKOVÁ, E. The Creation of Sociocultural Competency of Foreign Pupils in Czech as a Second Language in a Common Class of a Czech Primary School. In Sociokulturní složka výuky cizího jazyka a Společný evropský referenční rámec. Racibórz: Państwowa wyźsza szkola zawodowa w Raciborzu, 2008, s.109–118, ISBN 978-83-60730-19-5. HÁJKOVÁ, E. Foreigners study (in) Czech. In Sapere Aude 2011. Hradec Králové : MAGNANIMITAS. ISBN 978-80-904877-2-7. ETTN 085-11-11006-03-8. HÁJKOVÁ, E.; ŠEBESTA, K. (eds.) Didaktické studie III, IV : Čeština jako cizí jazyk. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2006, 2008. ISBN 80-7290-279-2, 978-80-7290-350-4. HASIL, J. Interkulturní aspekty mezikulturní komunikace. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2011. ISBN 978-80-7414-400-4. HINKEL, E. (ed.) Handbook of Research in Second Language Teaching and Learning. London - New York: Routledge, 2011. ISBN 0-203-83650-2. HRDLIČKA, M. Gramatika a výuka češtiny jako cizího jazyka: k prezentaci gramatiky českého jazyka v učebnicích češtiny pro cizince. Praha : Karolinum, 2009. ISBN 978-80-246-1527-1. MAŠÍN, J. Pragmalingvistika a osvojování češtiny jako cizího jazyka. Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2015. Společný evropský referenční rámec pro jazyky. Olomouc: Univerzita Palackého 2006. ŠEBESTA, K. Korpusy češtiny a osvojování jazyka. Studie z aplikované lingvistiky 2, 2010, s. 11– 33. ŠEBESTA, K.; ŠKODOVÁ, S. (eds.). Čeština – cílový jazyk a korpusy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2012. ISBN 978-80-7372-848-9. ŠEBESTA, K. a kol. Druhý a cizí jazyk. Osvojování a vyučování. Terminologický slovník. Praha: FF UK, 2014. ISBN 978-80-7308-554-4. ŠEBESTA, K. a kol. Vyučování cizího jazyka. Terminologický slovník. Praha: FF UK, 2017. ISBN 978-80-7308-743-2. ŠKODOVÁ, S. Kapitoly z lingvodidaktiky češtiny jako cizího jazyka. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2012. ISBN 978-80-7372-847-2. ŠTINDLOVÁ, B. Žákovský korpus češtiny a evaluace jeho chybové anotace. Praha: Univerzita Karlova, 2013. ISBN 978-80-7308-463-9. ŠINDELÁŘOVÁ, J. Čeština jako cizí jazyk v evropském kontextu. Ústí n. Labem : UJEP, 2008. ISBN 978-80-7414-089-1. ŠINDELÁŘOVÁ, J.; ŠKODOVÁ, S. Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole. Ústí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně, 2012. ISBN 978-80-7414-559-9. ŠORMOVÁ, K., HUDÁKOVÁ, A. a kol. Čeština jako druhý jazyk. Metodická perspektiva. Praha : Filozofická fakulta UK, 2020. ISBN 978-80-7308-966-5. ŠTĚPÁNÍK, S. Výuka češtiny mezi tradicí a inovací. Praha: Academia, 2020. ISBN 978-80-200-3119-8. ŠTĚPÁNÍK, S., HÁJKOVÁ, E., ELIÁŠKOVÁ, K., LIPTÁKOVÁ, Ľ., SZYMANSKA, M. Školní výpravy do krajiny češtiny: didaktika českého jazyka pro základní školy. Plzeň: Fraus, 2020. ISBN 978-80-7489-595-1.
|